Vekten85 Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Er to dager til termin og i dag er jeg ganske sikker på at slimproppen gikk.. kan jeg da begynne å håpe litt på en fødsel snart? Førstegangs fødene og begynner å bli utålmodig..
L@boline Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Babyen min var ute et halvt døgn etter at slimproppen gikk. Tror nok du kan regne med at det skjer noe snart når du er så nære termin. Lykke til!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 min gikk og den natten dro vi inn på sykehuset=)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 forresten jeg vil tro at det skjer noe snart da du er så nærme termin også. for det er jo de som mister den tidlig, men så dannes det jo bare en ny.
yohana Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 min gikk i går ...7 dager igenn ... Håper at nu blir det fødsel snart .. Er klar nu...
Nr3påG3jenter:) Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Har aldrig sett noe til denne slimproppen jeg... Födsel nr 3 om 3 dager. Sjekker varje gang jeg er på do, men ikke! Skulle vilja ha ett tegn på att det nermer sig!
Ophelia & Jr. Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Min gikk i dag tidlig, og jeg er to dage over termin, men foreløpig har det ikke skjedd noe mer...
Vekten85 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2008 dette er så spennende.. men kan vannet gå før slimproppen? Håper han har bestemt seg for å ut, for vi er så nyskjerrige på hvordan han ser ut men vi skal på st olavs så nå kan han vente til i morgen da.. hører det er bedre å føde på en hverdag for tiden..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 min gikk for over ei uke siden å er like gravid men sist så gikk den 3 dager før babyn kom
amalie`s mamma Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 man kan gå inntil 3 uker etter at slimproppen har gått. Men de fleste går vel ikke så lenge. Jeg fikk 1. lille snuppa vår 2 dager etter proppen var gått. Så blir spennende og se denne gangen lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå