pandabjørn Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 jeg gifta meg for 1 uke siden, dette var en stor dag for meg og min kjære mann da kakene ble satt ut på bordet så så jeg med en gang at hun ikke hadde skrevet navnet mitt riktig det var bare med en n og ikke to nn ! det er mest vanlig å skrive med to nn, så jeg skjønte ikke hvorfor hun bare hadde skrevet med en n.! noen av dere synes sikkert jeg er både smårlig og rar som reagerer på dette......men dette er min og mannen mins dag og da vil jeg ha alt perfekt også kakene med riktig stavelse av mitt navn! hvis dama lurte på hvordan mitt navn skrives så kunne hun vel spurt meg i steden for å tro at jeg skriver det med en n noen skriver også med e på slutten, men det har heldigvis ikke skjedd så ofte, og jeg tenner hver gang......skal det være så vanskelig å skrive navnet mitt riktig!?? fikk regning av asfaltmannen på tirsdag og han også skrev med en n ! hehe men han gidder jeg ikke å si ifra......men kaka skal hun dama få høre det
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Skjønner at det var veldig kjedelig for dere. Man vil jo at alt skal være perfekt den dagen! Men ga du henne beskjed om hvordan navnet ditt skrives? Ikke alle som vet at det er mest vanlig med 2 nn. Hvis hun var usikker på hvordan det skrives burde hun hørt med deg, Men uansett gratulerer og håper dagen deres var fin selv med en skrivefeil.. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Skjønner at dette var irriterende, men det viktigste var vel at dere ble gift og hadde en fin dag. Håper ikke at en slik ting la en så stor demper på dagen deres, da kaka faktisk ikke er det viktigste denne dagen (min mening).
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hadde vel vært mye verre hvis presten hadde brukt feil navn eller at det hadde stått feil i vielsesattesten.
lutefisk Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Den vanligste skrivefeilen som gjøres med navnet mitt, fører til at det blir et synonym for onanering :0D Skal heldigvis ikke ha navnet mitt på kaka. Hadde nok ikke hengt meg så voldsomt opp i skrivefeilen, men har full forståelse for at du synes det var leit. Hadde ikke visst om jeg skulle le eller gråte hvis navnet mitt ble feilstavet den dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå