Gå til innhold

ok. Nå ble jeg litt inspirert av Ugla:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om service, folkevennlighet o.l. på de stedene dere har feriert i det siste? Vi har akkurat vært en tur i Spania og det overrasker meg hvor utrolig lite serviceminded folk er overalt. I tillegg er det jo et mirakel og finne noen som snakker engelsk så da blir det kanskje enda "dårligere" opplevelse. Samme synes jeg på Kanariøyene f.eks. Så mye suuuure mennesker som jobber i servicebransjen. Blir jo billigere ferie da for driks kan man jo bare drite i hehehehe:)

Noen med erfaringer på godt og vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha bare jeg som er sær..... som vanlig ja:)

Skrevet

jeg har vært mye på gran canaria fordi mine besteforeldre har bodd der i over 20 år(og reiser dit i morgen). min opplevelse av denne plassen er veldig bra.

men etter så mange reiser til samme sted lærer man seg jo hvor det er ekstra god service og mat o.l... også går man kanskje mer dit enn de andre plassene...

Skrevet

Mine erfaringer (i veldig forkorta versjon, fordi eg egentlig vasker opp no):

Typiske turiststeder: dårlig service, og relativt grei engelsk

Litt utenfor allfarveg: ein er spennande og eksotisk og får mykje god service og folk prøver så godt dei kan å snakke med ein sjølv om dei ikkje kan eit ord engelsk

Skrevet

Vi var i Tyrkia på ferie i mai og der var de veeeeeldig serviceminded i hvertfall:) Tyrkerne er jo veldig glad i barn da, så Cornelia var jo midtpunkt overalt hehe;)

Skrevet

Kom hjem fra Tyrkia for en uke siden, var i Side, og der var det utrolig bra service. Hadde ikke før svelgt ned siste slurken i ølen før man fikk en ny plantet i hånden. Og de var utrolig blide og hyggelige mot barna. Skal absolutt tilbake. :o)

Skrevet

Dårlig service i Praha i hvertfall. Kjempesure både de som jobbet i butikker og på restauranter. Mest de kvinnelige faktisk.

I Tyrkia syntes jeg det ble litt vel mye av det gode, nesten litt sleskt innsmigrende. Hehe, kanskje jeg aldri blir fornøyd!

Skrevet

Var i Tyrkia i begynnelsen av juni... og de er liksom "a little too much"! Kaster seg over deg, og skal ha deg til å komme inn på spiseplassen deres, gjør ikke noe om du nettopp har spist, du kan jo bare spise en gang til... og de er ikke noe bedre på vanlige butikker, der man kjøper en haug av fake merkeklær. Hiver seg over deg, og skal ha deg til å kjøpe noe, og når du har kjøpt noe, så skal de ha deg til å kjøpe noe til mannen, til ungen, til slekta, til venner... osv. osv. De var bortpå dattera mi hele tiden, kyssa på henne, tok på henne... og jeg aner jo ikke om de vasker seg på hendene til vanlig eller ikke... ekkelt! På hotellet var det fantastiske, men de har sikkert hatt en viss opplæring... Jeg kommer ikke til å reise tilbake til Tyrkia... orker ikke såååå innpåslitne folk...

Skrevet

Vi var på kreta i begynelsen av mai, og vi var veldig fornøyde.

Eneste stedet vi ikke likte var restauranten på hotellet.

Alle andre plasser vi var, var helt topp og Ina var et naturlig midtpunkt over alt. De er utrolig glade i barn der nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...