Gå til innhold

hurra for hushovd og C.A!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss for en jobb og innhenting!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia heia hipp hurra!!

 

Norge e best!

Skrevet

heheh nuvel..dette var langt fra en Norsk innsats bare da! Hehehehe.

 

 

Skrevet

Spiller ingen rolle:-P

 

HUSHOVD er med, og selv om det er på Credit Agrécole (?) så er NORGE best:-P

 

Men oki da........

Skrevet

litt enig med Monajenten jeg =)

hihi... heia norge!!!!!

Skrevet

så hushovd hadde prestert det samme med norske opptrekkere altså? hahahaahaha!

Skrevet

det veit jeg ikke.. og tror kanskje ikke det heller...

men det har da ikke noe med saken å gjøre heller. han er norsk og jeg er patriot! så når en normann gjør det bra, uansett hvilket land eller lag de representerer så er det jo bra!!!!!!!!!!

 

eller???

Skrevet

Stinkus da, må du være så vanskelig???

 

Det der gidder vi ikke diskutere................

Skrevet

jo, klart det er gøy at en fra norge gjør det bra. det synes jeg også det, men det er en så stor lagprestasjon at resten av teamet skal ha like mye kreditt da.

 

Skrevet

jo det er jeg enig i.

men det er da alltid sånn at den som kommer først over målstreken eller scorer vinnermålet som får mest kreditt.... sånn er det jo bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...