(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 heheh nuvel..dette var langt fra en Norsk innsats bare da! Hehehehe.
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Spiller ingen rolle:-P HUSHOVD er med, og selv om det er på Credit Agrécole (?) så er NORGE best:-P Men oki da........
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 litt enig med Monajenten jeg =) hihi... heia norge!!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 så hushovd hadde prestert det samme med norske opptrekkere altså? hahahaahaha!
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 det veit jeg ikke.. og tror kanskje ikke det heller... men det har da ikke noe med saken å gjøre heller. han er norsk og jeg er patriot! så når en normann gjør det bra, uansett hvilket land eller lag de representerer så er det jo bra!!!!!!!!!! eller???
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Stinkus da, må du være så vanskelig??? Det der gidder vi ikke diskutere................
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2008 jo, klart det er gøy at en fra norge gjør det bra. det synes jeg også det, men det er en så stor lagprestasjon at resten av teamet skal ha like mye kreditt da.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 jo det er jeg enig i. men det er da alltid sånn at den som kommer først over målstreken eller scorer vinnermålet som får mest kreditt.... sånn er det jo bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå