babysjuk82 Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noe alvorli på ferde tru.mye ondt i magen. Kjent my mindre liv d siste dagene. Sku vel dratt på sjekk,men e rett og slett helt utslitt. Alle 3 ungan min har vært sur og vanskeli idag. Ul ligger 2tim unda og ingen b.vakt,så eg satse på alt e bra. Har time til ul på torsdag.lenge og vente. Noen fler som ha hadt blødninger så sent?
babysjuk82 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Kan vel kansje gjøre det,men blir vel tilbudt ul,men og komme seg dit.men ungen lever,så da kan d vel ikke vær kjempefali.
mamarama og lille banan Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 dette kan jo være farlig, og ingen av oss her inne har kompetanse til å svare på dette. jeg ville ringt føden med en gang! en telefon skader vel ikke...har de mistanke om at det er noe alvorlig blir du bedt om å komme.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 JO DET KAN DET!! jeg hadde det og sånn. og viste seg at morkaka var ødelagt. den RAMLA UT!! ble full kaos og hasteks. ungen overlevde SÅ VIDT!!! ønsker ikke skremme deg, men så redd for åat noe skal skje deg og bebbisen, når du ikke tar sånne tegn på alvor fordi du er litt sliten. tenk om den ramler ut hjemme og ungen dør, tenk på samvittigheten din da.. det ekke kult igrunn
Kaosmamma' n Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Ring snarest til sykehuset. Jeg opplevde at det ble mye stillere i uke 31, og det gikk ikke bra. Ikke for å skremme deg, men det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Jeg kan love deg at den måten du føler deg sliten på nå er ingenting i forhold til hvis noe skulle gå galt og du ikke har sjekket dette. I verste fall må du bare ta med deg de 3 andre på sykehuset, men regner med at de har en far som muligens kan stille opp evt. hans familie kanskje? Kanskje du har noen foreldre til barn i barnas omgangskrets som kan hjelpe deg i noen timer, forklar situasjonen og da er det som regel en mulighet for å få hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå