Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Fikk en tlf i stad fra farmoren til sønnen min, han har vært der fra i går til i dag. Om eksen min, altså barnefaren kunne komme å levere sønnen til meg i dag, har ikke sett barnefaren på månedsvis og grunnen til det er at vi ikke går overens i det hele tatt, jeg sitter fortsatt og er sviktet, såret og forlatt.. Aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere når jeg ser han.. Han har i tillegg fått seg ny dame så kan jo hende at hun oxo dukker opp:( Hjelp meg, hva kan jeg gjøre for at han ikke skal se at jeg fortsått føler meg såret, bitter, og forlatt?
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Veldig enkelt HI. Si NEI. Og hvis det ikke går si NEI engang til.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Inviter ei venninne hjem til deg. Du kan være ute et æren når han kommer for å levere. Usensitivt. Syntes forresten du kan ringe tilbake til xsvigers og si at det passer dårlig at han leverer.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 hadde nok dollet meg opp (men ikke overdrevent) og smilt lykkelig når han kom.. hvorfor skal han se at du har det jævlig.. nei, ikke fan om han skulle fått sett det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå