Gå til innhold

Jeg seriøst hater alle slags dyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt fra katter som lar halve pelsen ligge igjen i fanget ditt, til hunder som lukter dritt, fra biller som dukker opp her og der, til fluer, veps, edderkopper, ja lista er kjempelang...

Skjønner ikke hvordan folk kan bli glad i disse bakteriebefengte, illeluktende, disgusting dyra...

Æsj... Og de som har hunder som lar de slikke seg i ansiktet... jummi.. lurer på hvor den tunga har vært.. over masse bæsj, urin, døde dyr, farlige planter osv osv...

Jaja, hver sin smak, men jeg skal ivertfall aldri aldri anskaffe meg noe som helst dyr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du misliker alle dyr, regner jeg med du er veganer, er det greit at andre må omgås med disse "bakteriebefengte, illeluktende, disgusting dyra" bare for at du skal få deg litt mat?

Skrevet

Hehe,da ville du ikke likt å være her i huset akkurat nå.

Vi har 1 elghund, en husky/shcæfermix,1 Dachs,1 kattemor med 9 små kattunger som er 6 dager gamle.

Jeg synes det er en trist verden om vi begynner å hate dyr.

Jeg hater hundehårene, så vi har de to største hundene utendørs i inngjerdet bakgård, men de er ikke ute 24/7.

Jeg innrømmer gjerne at jeg hadde likt bedre å kun hatt 1 hund og1 katt, men jeg ser hvor mye de gir av kjærlighet og glede på hvert sitt vis,til alle i familien, så jeg kunne ikke valgt bort noen av dem nå.

Lar dem ikke slikke meg i ansiktet. Det går an ¨være glad i dyr,uten at man lar de sleike seg her og der,skjønner du.

=o)

Skrevet

PS:mine dyr lukter ikke fælt, og er nybadet innimellom.

Minsten på 2,5 år snuser på kattene og sier "smells good"!

Har du luktet en kattunge?? Tydeligvis ikke ;o)

De lukter nydelig! Renslige dyr.

Skrevet

Mhm, for i Norge så spiser vi jo gjerne hunder og katter til middag både en og to ganger i uka.

Skrevet

Katter lukter sjelden vond, men hunder... Av og til lurer jeg på om nedsatt luktesans er et minimumskrav for å bli hundeeier!!

Skrevet

HI, du glemte hundesikkelet... Det verste er hunder som slever hele tida, og gnir seg inntil deg så du får dritten på klærne også...... og som i tillegg pluttselig rister på hele hodet så sikkelet står som en jævla dusj rundt.... ÆSJ!!

Jeg skjønner ikke hva folk skal med sånt som kjæledyr, inne i huset. Jeg klarer ikke og se det sjarmerende i det i det hele tatt.

Skrevet

Mine tre hunder sikler ikke ;o)

OG lukter ikke vondt. Nei,det er ikke noe i veien med luktesansen min.

En ren hund stinker ikke.

Skrevet

Basseter stinker.... uansett... kjenner noen som har to stykker, selv dagen etter at de er badet stinker de igjen....

det er ikke noe galt med dem heller, dyrlegen har sjekka dem opp og ned....

Skrevet

Det er da vel ingenting feil med å ikke like dyr. Vi er alle forskjellige. Jeg er enig i denne:

En kvinne trenger 4 dyr: en mink i skapet, en tiger i senga, en jaguar i garasjen og en sau til å betale alt...

Skrevet

Dessuten har jeg en puddel som bader en dag i uken, og hun stinker aldri. Faktisk lukter hun bringebær og det er mere en jeg kan si om de fleste menn.

Skrevet

jeg seriøst hater sånne som deg !

Skrevet

Huner kan stinke pga maten de får, eller medisiner. Hadde det problemet ei stund med dachsen, da hun gikk på sterke medisiner.

Men nå lukter hun ikke.

Mennesker stinker de også, om de ikke tar vare på seg selv.

Skrevet

Det handler om ytringsfrihet; nei,det er sant. Vi er alle forskjellige,og ikke alle trenger like dyr. Men å si at alle dyr stinker,sikler og er ekle,- det er jo ikke engang sant. Og da mi som er glad i dyra våre få lov til å forsvare dem.

:o)

Skrevet

Ja huff så ekle dyr er altså..

Jeg hater folk som ikke liker dyr. De er som regel utrolig kalde og bryr seg lite om omverdenen. Jeg liker faktisk bedre dyr enn mennesker.

Mennesker er noe dritt skal jeg si deg.. Men du har nok aldri sett et dyr i øynene og opplevd den trofastheten et dyr har til eieren sin.

Og jeg vil påstå at en hund er renere i kjeften enn det du er pga den rensende effekten de har i munnen..Så vil heller bli sleiket i munnen av en hund enn deg.. hehe

Skrevet

En ting er å ikke like dyr... det er helt normalt.. men å hate noe som ikke har gjort deg noe personlig, det er sykt.. da trenger du hjelp.. Psyko!:P

Skrevet

Min hund er en Brutus. Hun er mest glad i den personen som til en hver tid har pølse. Så dette med trofasthet må gjelde andres hunder.

Skrevet

Jeg er redd for og liker ikke dyr, men jeg hater de ikke. Jeg synes dyr er søte på avstand. Synes de aller fleste hunder lukter vondt, og blir smårar av alt håret de sprer rundt seg....Mine svigerforeldre har 4 hunder, og jeg er alltid full av hår når jeg drar derfra - og det til tross for at jeg ikke har sett snurten av hundene (de er ute hele tiden mens jeg er der, fordi jeg er redd).

Men å bruke energi på å hate dyr, det gidder jeg ikke :-)

Skrevet

Northernlighst; en hund SKAL jo lukte hund, og ikke shampo...er plageri å ikke la hund( og andre dyr) beholde sin egen lukt...hunden min ruller seg i den første gjørma den finner når hu er nybada... godt hu ikke er utstillingsbikkje ja!!

Alle friske hunder sikler forresten når de får mat de liker veldig godt i munnen...:)

Skrevet

Min puddel sikler IKKE. Den lukter rent og Balsam (ikke shampo, den er nemlig skyllt ut) Min hund er champion og liker ikke å rulle seg rundt i søla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...