alfaalfaalfaalfa Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Spør på vegne av en kompis som sliter litt... Noen her som vet hvor mye en far har lov til å sitte igjen med økonomisk hvis det blir bestemt tvangstrekk fra lønn?? Han bor alene. Han har barn fra to forhold, og det siste resulterte i ett barn som han har delt samvær 50/50 og betaler ikke bidrag for dette. Det blir mest sannsynlig tvangstrekk for bidrag for de to første barna. Noen som vet hva han MINST må sitte igjen med?? Har skjønt han har rett på en livsoppholdssats på ca. 6000 kr, men husleia kommer vel i tillegg. Men hva med bil (som er absolutt helt nødvendig med tanke på bosted og arbeid) og bensin? Må han bruke livsoppholdssatsen på dette, og hva med innboforsikring? Og har bør vel ha noe å rutte med når det ene barnet bor der 50% av tiden? Skal livsoppholdet på 6000 kr også dekke dette?? Takk for svar!!
Sjokoladekaka Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Det blir vel gjort litt forskjellig, men mi erfaring er at så mykje trekker dei ikkje. Dei aukar bidraget litt, slik at noko av gjelda også blir trekt kvar månad. Men her har dei ikkje eingang gått opp til den grensa for bidragsevne, som kjem fram i bidragsveiledaren(kalkulatoren til nav). Det tok tid før gjelda var dekt, eg fekk berre ein liten sum ekstra kvar månad:) Har han fått tvangstrekket? Veit han summen dei vil trekke, eller er han berre redd han skal måtte sitte igjen med for lite? Han kan jo snakke med statens innkrevingssentral og høyre korleis han kan få gjort opp for seg, i staden for å sitte å vere så bekymra.
alfaalfaalfaalfa Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Takk for svar! Nei, det er ikke vedtatt enda, men han regner med det... Han tjener ca. 16000 kr i mnd,- og han har betalt 4600 kr i bidrag for de to første. Da sitter han igjen med ca. 11 400 kr.. Han synes det er veldig vanskelig å klare seg på når han bor alene og i tillegg har det siste barnet 50 %. Hva kan han ca. sitte igjen med? Minimum altså??
Sjokoladekaka Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Er bidraget han no betaler, rett? Eg syns det høyrtes mykje ut, han har jo 3 barn til saman, og ikkje så høg inntekt. Mor til desse to barna har vel ei eller anna form for inntekt, ho også. Hadde eg vore han, så ville eg verkeleg ha rekna ut bidraget på nytt på den kalkulatoren til NAV. Han har kanskje ei årsinntekt på 250 000- 300 000? Og 100 000 må vel mor deira ha i det minste? Har han skatteklasse 2 annankvart år(i og med 50% omsorg for eine barnet)? Og ei barnetrygd for dette barnet? Det meiner eg han har rett på. Muligens også stønad til barnepassutgifter, dersom han betaler dette. Eg veit ikkje noko om desse summane ein absolutt skal ha igjen etter slike trekk, men han har jo ikkje noko enorm bidragsevne, så dei kan nok ikkje trekke mykje. Uff, det høyres vanskelig ut for han. ikkje rart han har fått bidragsgjeld. Eg rekna ut sånn grovt utan alle opplysningane som trengs, men med desse brutto årsinntektene eg har skrive her oppe og med eit barn i huset(det han har 50%). Bidraget vart då sett til kr 0,- for eit barn og hans bidragsevne var noko over 800 kr. (med hans inntekt på 250 000,- og samvær 4-8 døgn i mnd). Ein finn også kva som er rekna for vanlege kostnader ved å leve der. Desse summane og opplysningane eg brukte var jo litt fiktive, men seier jo litt likevel. Be han søke endring i bidraget, eg er nesten sikker på at han betalar for mykje.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Han skal sitte igjen med følgende; -livsopphold -husleie - strøm og kommunale avgifter Disse tre går som forskjellige poster. Bil kommer under livsopphold sammen med drivstoff, men under spesielle omstendigheter, som dårlig kolletivtilbud kan man søke om å beholde dette også. Dokumenterbare faste utgifter KAN også bli hensyntatt ved søknad. Barnets livsopphold dekkes av far den tid barnet er der og skal regnes med, i tillegg skal man ta høyde for de dagene de andre barna er der også... Håper dette er til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå