Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet med CB digital EL-test i dag tidlig, men ble ingen stigning. Så satte meg derfor ned her for å spørre om dere har begynt å teste. Følte meg litt deppa, redd jeg ikke skulle finne ut når jeg har EL.

Men plutselig forsvant nettet mitt, og jeg måtte på do. Tok der en ny EL-test, stav fra billig-tester.no. Og der viste den sannelig stigning!!!!:)

Men kan jeg stole på dette? Syns det var rart at CB ikke viste stigning i dag tidlig da...

Men får satse på at testen stemte, så nå blir det prøving frem til min kjære drar på tur tirsdag morgen. Får håpe det klaffer før han drar.

Får håpe den kommer før tirsdag, noen som vet om den normalt kommer innen 24 t, eller om detg blir 48 t?

Sikkert rart å bli helt i ekstase for noe så lite som EL, men er da glad allikevel jeg. Da vet jeg ihvertfall litt mer om min syklus! Blir nemlig 1 pp nå:)

Flere som har fårr EL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vises på siste testen pga at du skal teste på ettermiddag. So jo lenger ut på dag du kjem, jo betre vises det på test om du har el. Slik eg har skjønt da:)

Hekk i veg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...