Frøken Tredjegangs Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Det er en Gesslein gammel vogn med store hjul, der skinnremmer holder fast overstellet til understellet. Jeg TROR det er i skinnremmene det knirker, men jeg har smurt med olje og det knirker enda.. Kan det være et annet sted, det er så vanskelig å lokalisere.. Noen tips, jeg vil så gjerne bruke den flotte vogna til sovevogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå