Gå til innhold

Positiv EL test NÅ!! Trodde jeg hadde el til torsdag :)

Anbefalte innlegg

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Juhu, tar tester morgen og ettermiddag og nå ble el-testen knallpositiv. Test-streken er mye sterkere enn kontrollstreken og mye mørkere i fargen.

Vi skal hoppe til køys så snart guttungen har lagt seg her.. Når kommer el da tro? :) om 12-24 timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forresten nøyaktig 14 dager siden sist mens.

Skrevet

Innen 48 timer mener jeg det er!

Skrevet

ja sjekket på babyverden nå også. hadde nemlig 28 dagers syklus når jeg ble gravid med tobias.. og iflg. den har jeg el 6 juli og det er jo faktisk idag ja.. :) hadde jo regnet ut ifra 32 dager siden jeg hadde det sist mnd.

El-testen var negativ til morran idag, husker jeg fikk positiv test på ettermiddagen sist og! :)

Skrevet

Jeg også fikk positiv EL-test for 10 min siden. Min føste positive test noen gang...:)

Jeg testet også i dag tidlig, men da var det ingenting(selv om jeg da brukte CB digital) Nå brukte jeg EL stav fra billigestester.no.

Er så glad, så blir prøving nå fremover.

Får bare håpe det klaffer med tidspunkt. Samboeren drar nemlig bort tirsdag morgen. Ergelig hvis jeg er mest fruktbar akkurat når han reiser......

Skrevet

supernint: det går nok bra :) bare stå på helt frem til han reiser, sperm kan overleve mange dager inni oss.

Nå gleder jeg meg til å legge meg, la timene gå fort.

Da har jeg nok tidligere ikm også da.. 20 juli istede for 24 :)

Jo før jo bedre :) Tålmodighet er no dritt.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...