(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Her er det meg!!=) Har ingenting imot det. Jeg elsker å lage mat. Blir litt lei av å finne på hva vi skal ha innimellom da så det er vi to om...
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 jeg har det som deg. liker og lage mat for min kjære, men går ofte tom for ideer, så da finner vi som regel på noe sammen )
melkekua™ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Vi begge ) Mannen har noen retter han er god på, og jeg har noen retter jeg er god på )
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Stort sett jeg. Mannen står for grilling og tilbereding av fiskemåltider da.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Bare jeg! Og jeg er i grunnen ikke noe spesielt glad i å lage mat;) Får litt hjelp innimellom til å kutte opp litt grønnsaker, da;)
pandabjørn Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 her i huset er det mannen min som lager middag han er kjempeflink til å lage sauser, pizza og masse annet god mat skulle minst tro jeg var gift med en kokk hehe men så er han bare en vanlig elektriker hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Vi lager mat begge 2. Nå har det vært mye han fordi han er sykemeldt, er jo kjekkt å komme hjem til ferdig middag. I dag var det jeg som laget mat. Uvanlig at jeg lager søndagsmiddagen egentlig.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 kjæresten for det meste, men jeg hjelper til da... i dag er det kina'n! hehehe.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Den som kommer hjem først lager middag og i ukedagene er det som regel mannen.... når han er hjemme vel og merke:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Det er jeg.. Han er ingen mesterkokk akkurat, så han dekker bord og vasker kopper og jeg lager mat og bestemmer hva vi skal ha..
mamma til søte små Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Mannen:-) Men han er en del vekke på jobb, så da er det meg.
PyttPytt Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 Her er det mannen i huset som lager maten, men han storkoser seg på kjøkkenet og varter opp med den ene gourmetmiddagen etter den andre! Bare synd jeg er litt kresen og vanskelig i matveien.. Første uka etter fødsel fikk jeg bla pesto og mozzarellafylt kyllingbryst med parmaskinke, cannelloni, pasta m. chorizosaus, etc, alt lagt fra bunn av! Må bare skryte for jeg syns han er flink!
The most famous Ludder Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 Ikke meg ihvertfall! Kan til nød lage meg nudler eller rett i koppen...
*Andreapus* Skrevet 6. juli 2008 #20 Skrevet 6. juli 2008 Begge liker og lage mat, så vi deler på det, men syns jeg lager de mer vanlige hverdagslige rettene mer enn han da..
xxxJulianexxx Skrevet 6. juli 2008 #21 Skrevet 6. juli 2008 Det er nesten bare mannen min som lager mat her i huset. Han er utdannet kokk, men jobber ikke som det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå