Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er som mest aktiv om kvelden - når jeg skal sove selvsagt. Så en kveld fikk jeg nok av alle magasparkene så da sprakk jeg: "Nå få du faen meg holde opp" kjeftet jeg. "Enten kommer du ut eller så slutter du å sparke - jeg vil SOVE!" (ja, jeg er hormonell).

Og tror dere ikke babyen sluttet å sparke slik at gretne sure og hormonelle mamma endelig fikk sove. Dakar babyen min :-( Er ikke født en gang og så får han kjeft.

Mannen min syntes det var så morsomt at han har fortalt det til alle han kjenner på jobb - eh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke lett å tenke på spark og bevegelse er tegn på trivsel og velvære når en er trøtt og vil sove... prøv å synge el kose med magen neste gang kanskje?istedet for å kjefte!!!he.he

Skrevet

Haha :P Sniker innom på besøk, og jeg må bare si at jeg hadde en lignende eksplosjon på min lille trille under fødselen forrige helg. Satt i badekaret helt mot slutten, og riene kom omtrent uten pause hvis jeg beveget meg - så jeg forsøkte å holde meg helt i ro for å få et minutt eller to innimellom... Men tror du ikke snuppa lagde fullt sirkus der inne så snart det var pause i riene da? ...greit å kunne le av det nå, men det var jaggu ikke morro å bli sparka i ribbeina mellom riene, dessuten utløste sparkene nye rier :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...