Kosermeg Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Når kan jeg ta testen for å se om jeg er gravid? I følge syklusen min skal jeg få mensen til onsdag, dersom jeg ikke er gravid (noe jeg ønsker å være). Testet i sted, men viste negativt. Kan det være fordi det er for tidlig? Er det fremdeles håp denne måneden?
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Forsatt tidlig, så det er ikke ute enda. De fleste tester kan finne små mengder hCg fra ca 3 dager før IKM, men anbefaler ofte å vente til 2 dager etter IKM... (som om noen som prøver klarer å holde seg til 2 dager ETTER IKM!!!) Bare å vente! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå