Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan jeg ta testen for å se om jeg er gravid? I følge syklusen min skal jeg få mensen til onsdag, dersom jeg ikke er gravid (noe jeg ønsker å være). Testet i sted, men viste negativt. Kan det være fordi det er for tidlig? Er det fremdeles håp denne måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsatt tidlig, så det er ikke ute enda.

De fleste tester kan finne små mengder hCg fra ca 3 dager før IKM, men anbefaler ofte å vente til 2 dager etter IKM...

(som om noen som prøver klarer å holde seg til 2 dager ETTER IKM!!!)

 

Bare å vente!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...