Gå til innhold

Trenger litt støttende ord raskt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... må spørre dere som er gravide, eller har vært..

Jeg er nå i uke 12, har gått på crinone frem til nå, pga sa..

Jeg har i dag hatt litt små rødt sammen med crinonen som har kommet ut igjen, og bittelitt spotting..

Uff blir så redd, dette er et mirakel barn og vil jo at spiren skal være hos meg..

Har sett spiren fra uke 6 hver uke på ul... så sist på fredag og alt bra:o) da var den 5 cm og lå og sprellet hihi..

Jeg kan vel ta det med ro nå?? er det normalt at man har litt sånt??

De andre gangene jeg har blitt gravid og mistet har jeg blødd mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sto sjanse for at dette går bra så lenge du har sett liv på UL. Crinonen kan også gi litt rosafarge når den kommer ut igjen..

Hvis du får mer som ser ut som blødninger så ta kontakt med legevakta.

Slapp av i dag, ligg på sofaen og ikke løft tunge ting etc.

Lykke til.

Skrevet

Takk babyhåp... så spira på fredag :o) bare sprella så det var jo godt..

Jeg reiser på hytta til mor og far nå i dag frem til fredag når det er ny ul time.. så jeg får bli litt skjemt bort av dem og kose meg... ta det helt med ro.. det er både legevakt og sykehus 40 min unna så det går fint..

klem

Skrevet

Jeg ønsker deg masse lykke til. Ser av nicket ditt at veien frem til graviditet ikke har vært lett og alderen er ikke helt på din side heller. er selv 36 år og blitt gravid ved IVF så jeg vet at mye står på spill.

Selv håper jeg å få ut lillegutt i løpet av noen dager siden fostervannet mitt er begynt å lekke... Venter bare på rier (ellers blir jeg satt igang i løpet av 3 dg)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...