smilan Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Sylteagurk er ikke spiselig lenger... Å når folk bare nevner middag blir jeg kvalm og uvel.. Ser jeg et program på tv om mat må jeg slå over på noe annet... Skulle grille i går, jeg grilla kyllingfile` til meg, men klarte bare spise en file`. :-( Men derimot brødskiver er godt..
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 ting jeg ikke liker lengre er sterk mat lukt. takler det ikke, lapkause, og jeg som synes det er dritt digg.... Jeg liker det forsatt men tåler ikke å spise kebab. vet ikke hvorfor men jeg blir dårlig
Mamma -09, -10 og -12. Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Ja, dette er helt rart. Slik har jeg det også. Takler ikke lenger hverken sjokolade eller Cola, jeg som før var både sjokoman og Cocakoliker. Derimot har jeg lagt min elsk på chilinøtter (som jeg aldri har likt før) og Lollipop. Potetgull og dipp er også godt, og holder kvalmen i sjakk hos meg. Sunt er det jo ikke, da.. Og Taco! Med UTROLIG mye salat til!! Gud, så gærne vi blir når vi skal sette et nytt menneske til verden. Håper Mini`n ikke blir like gal...
malleleo<3 Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 jeg liker ikke -salami-skinke-sjokolade-leverpostei-koteletter-majones-agurk-poteter-egg.. det er såå mye jeg blir kvalm av!
JulieF*Victoria* Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg orker ikke tanken på kaffe, salt lakris eller kullsyreholdige drikker. Og dette er kanskje noe av det jeg elsker mest til vanlig!!! Rart det der:)
Bic&Bac Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har ikke prøvd å spise det, men kjøttdeig frister lite her. Spiste lite av det i forrige svangerskap også. Tacokrydret kjøttdeig klarte jeg omtrent ikke lukta av heller. Ellers varierer det fra dag til dag hva jeg klarer og ikke.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Jeg klarer ikke kaffe, te, brus el juice ( kun vann, melk eller saft/farris blandet sammen-var den kaffeholikeren før!) Jeg klarer ikke tanken på snop, søtsaker i det hele tatt, chips, ikke engang tyggis ( jeg er i grunnen en voldsom søtmons, og tyggis pleier jeg alltid å ha i munnen) Middag sliter jeg med å få i meg, er kanskje kjempesulten, men med en gang jeg kjenner lukta eller ser maten blir jeg kvalm. Så her går det i youghurt med biter av knekkebrød oppi, avocado og melon, banan, eller brødskive med salami, agurk og majones, eller egg og kaviar.
Giinaღ Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg drikker ikke lenger kaffe og er egentlig ikke like glad i pepsi max lenger heller. Det er jeg egentlig bare glad for, da Ellers så synes jeg alt av kjøtt er ekkelt og asiatiske middagsblandinger lukter ekkelt. Rømmegrøt, derimot ... nam nam!!! Hehe
Gizom81 Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Kaffe og cola produkter er ute her, og det var de sist å. Sist taklet jeg ikke pølser, men det ser ut til å ha snudd... Kanskje dukker det opp flere ting, er jo ikke så langt på vei ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå