Gjest Snart? Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Leste her inne et eller annet sted at dersom man blir gravid rett etter man har sluttet på p-piller, er det større sjangs for å få tvillinger.. Noen som vet om dette er sant? Vil jo veldig gjerne være gravid NÅ men siden vi begge er studenter og unge (20), så er ikke økonomien den beste, og ihvertfall ikke for 2 småtasser.. Så jeg blei litt nervøs når jeg leste det.. hehe..
AO3 Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg ble gravid rett etter p-pilleslutt, og her inne er det i alle fall bare en!
Kaosmamma' n Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Dette har jeg aldri hørt om før, tvillinger er vel ofte mer arvbetinget, hvis man er eldre gravid eller man har blitt kunstig befruktet. Har selv blitt gravid i løpet av de 3 første månedene etter p-pilleslutt og fikk et barn hver gang. Så har dere ikke noen av de ovennevnte grunnene, tror jeg dere bare skal ta det med ro.
Kjukka Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Det er vel større sjanse for at det kommer "ned" flere egg ja... om man nettopp har slutta på p-pilla. Er det jeg har hørt iallefall, men jeg vet jo ikke om det stemmer.
melkekua™ Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har hørt om det, men om det er en myte vet jeg ikke.... Kan hende eggstokkene får et sjokk etter p-pilleslutt og blir overstimulert til å sende ut 2 egg i steden for.....men som sagt jeg vet ikke om det er noe i det. Prøv å google det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå