Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Er 12 uker nå... har gått på crinone som jeg har nevnt frem til nå pga mine sa.. i dag har jeg hatt litt begunderrødt /rødt sammen med crinonen som kommer ut igjen, og litt spotting bare litt.. uff er så redd, men det kan da ikke gå galt nå?? Har sett spira hver uke fra uke 6 og den er så fin, og spreller inni magen, og er 5 cm stor og hjerte slår som bare det... alt etter boka sa legen ) Men har ikke hatt noe blødning tidligere i denne grav... så blir litt redd. For jeg har mistet 2 ganger og da har jeg også blødd nesten i flere uker før sa... Noen som kan berolige meg?? ))))
Lemonia Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Man er jo aldri 100% trygg, men det er klart at for hver uke som går blir det større sannsynlighet for at alt går bra. Alt har utviklet seg normalt hos deg og du er over i andre trimester, så det er ingen grunn til å tro at dette ikke skal gå bra. :-) Hvis det kan trøste deg hadde jeg daglige blødninger hele første trimester, men jeg er snart halvveis og det er en frisk og flott liten gutt i magen. :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 å gratulerer ) så langt du har kommet da... deilig. Nei man er jo aldri helt trygg det er helt sant.. uff du hadde så lenge blødning ja hmmm.. men godt det har endt godt da.. nå er det bare å holde ut sommere så går jaggu tiden fort ) Masse lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå