Gå til innhold

syte innlegg:( håper noen andre har det sånn også:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 29 uker i morgen, og den siste uken har jeg blitt utrolig sliten, alt er ett ork egentlig, det gjør vondt hvis jeg går i rask gange med hunden vår, helt nederst på høyre siden, mye halsbrann og ikke minst det er helt håpløst å finne en godt sove stilling om natten, hvertfall når jeg MÅ opp 3-5 ganger for å tisse:(

Syntes dette er så slitsomt, er aldri uthvilt når jeg kommer på jobb, blir helt utmattet i løpet av den tiden jeg er der.

sykemelding er egentlig helt uaktuelt for min del, jeg må jobbe for at tiden skal gå.

flere som har merket dette?:/

Og jeg har vist den lille magen også, bare gått opp 5 kg jeg og det er kun på magen.. hvordan er det å ha enda større mage når man skal gjøre noe da liksom:/

Måtte bare få lettet på hjertet litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke likt som deg, men tenkte jeg skulle svare likevel.. Det kunne kanskje være en ide å sykemelde seg LITT, når du er så sliten, er fullt mulig med gradert sykemelding (feks 40%). Det fungerte godt for meg! Da har du muligheten til å hente deg inn av og til, det kan være gull verdt. Har hørt at dersom en er veldig sliten og utmattet på slutten av svangerskapet så har en større sjanse for å få depresjoner etter at barnet har kommet. Viktig at du tar vare på deg selv nå! Tiden går selv om man ikke jobber HELE tiden... Mye annet koselig å finne på når man skal bygge rede! Lykke til;-)

Skrevet

Du kan nesten ikke bare bestemme deg for å ikke sykemeldes. Kroppen sier selv ifra når den er sliten, det må du lytte til enten du vil eller ei.

Håper for din del at du roer tempoet, for å presse seg nå gjør det kun værre. Belive me!!

Lykke til videre i svangerskapet :-)

Skrevet

Hej jenter:)

Takk for svar, jobber skift sa jeg jobber ikke hver dag, nå har jeg 2 dager fri igjen og det funker helt greit, men det er det å finne en god sove stilling om natten som er slit, og hver gang man endelig finner en så må man fly på do.. skal bli godt å få henne ut snart:)

Takk for gode svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...