Gå til innhold

Hva skjer de siste ukene av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å lurer på hvordan det skal bli fram til termin om 4 uker. Blir jeg mye større (ER allerde stor!!), er det mulig å få mer vann i kroppen (ER en vannmelon)...Er ikke så verst form og ved godt mot, men er veldig gjerne vite hva jeg kan vente meg den siste tiden. Noen som vil dele sine erfaringer om hvordan de siste ukene mot termin har vært. Psykisk og fysisk...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel forskjell fra person til person og fra svangerskap til svangerskap..

Jeg venter nr 3, i slutten av august, men jeg tror hun kommer før..

Jeg er ene dagen i fin form andre dagen mer sliten,,

Men, jeg vet av erfaring at man er "klar" nå mot slutten,,,

Vil se den lille og bli seg selv igjen,

Det er jo mot slutten man får mer øden i kroppen, drikk mye vann det hjelper noe. Og får du for mye tar du kontakt med sykehuset ditt,,

Ligg høyt med benene og ta deg en pause i ny og ne,,,

Skrevet

Ja en blir større,magen synker ned,ganske ubehagelig å sitte,må halveis ligge jeg da..vann ja mer ihvertfall jeg,sert ut som en hobbitt!!

Drittlei,alt er ubehagelig..SKulle ha sex her om dagen,endte opp i latterkrampe,ikke så gøy det heller,siden lysten er der nonstop,for min del!!

ene dagen er jeg i humør neste eksplosiv!hormonene er i høyspenn!

Men det er meg da!:)

trenger ikke være deg:))

Skrevet

Hei,,

Ser at du venter nr 4.

Jeg venter nr 3, gikk fødselen med nr 3 enklere enn med nr 2..

Jeg hadde enklest med nr 1, og det tok lengre tid med nr 2, derfor er jeg spent på hvor lang tid det tar med nr 3..

Skrevet

Hadde 10 år i mellom nr 2 og nr 3:) Så jeg trodde fødselen skulle være som førstegang,alle sa det.men det stemte ikke,fødslene mine er blitt lettere for hver gang,nå er det bare 13 mnd siden minste kom så jeg håper det går kjapt og greit denne gangen,som blir siste for min del:)

Med nr 3 hadde jeg en veldig fin fødsel,riene jobbet godt selv,hadde kun lystgass som smertelindring når tripple rier kom og opp til press riene startet,mener jeg hadde to eller tre pressrier så var hun ute:) uten ¨revne eller noen ting:)

Så ja nr 3 var lettere enn de 2 første:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...