Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Er jeg gravid?eller når blir jeg det?og kjønn.Har ei datter fra før. Kommer forholdet mellom meg og minn mann til og vare? føler at han tenker litt for mye på eksen sin..kan det stemme? Jeg er født 8mai 83 og han 10.01.81
Yngvil Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Får ikke opp noe på deg dessverre. Nick eller navn pleier å hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 ser daton min ble feil,8juni mener jeg..hehe tror jeg har fått et solstikk..hehe
Yngvil Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Hei Trine, Her får jeg litt blandende signaler, ja mulig du er gravid nå, men jeg er mye mer sikker på at november er en måned hvor du ihvertfall kommer til å ha et barn i magen, så en gang før det Veldig sterk jentefølelse på deg, så du kan nok vente deg ei tulle til! Angående deg og din mann så føler jeg ingenting i forhold til dette med eksen, så her tror jeg ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig. Ellers så får jeg ikke inn noe klare signaler. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå