Gå til innhold

Fikk tatt en allerigtablett....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg!! skulle ta en folat- og omega 3 tablettene mine på morgenen i dag. Hadde også lagt frem allergitabletten til min samboer. Greide da og ta alle tablettene selv!! Bare en ren refleksbevegelse rett og slett. Jeg bruker jo ikke allergi tabletter en gang. Det var av typen Aerius. Leste på nettet at den typen ikke skal benyttet under svangerskapet da det kan gi misdannelser av kjønnsorganet hos guttefoster. Uff, er lei meg og engstelig nå jeg. Selv om det bare var en tablett så liker jeg det ikke.

Er 5 uker på vei....

(Prøvde å kaste de opp igjen, men klarte det ikke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, ikke gøy! Men jeg tror du kan ta det helt med ro. Nå er ikke jeg noen lege, men jeg er ganske så sikker på at det skal mer til enn 1 tbl for at det skal skje noe med babyen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...