to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 jeg skal ha ny tlf da eldste jenta mi skal ha min.. det er det 3,2 på og den jeg skal ha er det 2.. er det egentlig mye forskjell på bildene på de to?
It's all about me Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Når det gjelder kameramobiler så er det stooooor forskjell på 2 og 3,2 mp. De som er tatt med mobilen med 3,2 kan du faktisk fremkalleog bruke. De som er tatt med mobilen med 2mp egner seg så vidt som bakgrunnsbilde på telefonen, så vidt... Jeg og mannen har en av hver, så har sammenlignet. Går aldri ned fra 3,2, neste gang blir det heller opp til 5.
dama Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 jeg har 5, men har ikke prøvd å fremkalle noen av de ennå kommer ikke til å gå ned i megapixler...
Mammaen til Turid Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 jeg har 2 megapiksler på mobilen.. blir knallbra bilder å fremkalle.. folk blir overraska når jeg sier hvilke bilder som er tatt med mobilen... dette er normale bildestørrelse... når man bare skal ha normal størrelse på bildene (ikke forstørrelse og slikt) holder det med 2 megapiksler sier ekspertene.. man kan omtrent ikke se forskjell på bilder som er tatt med 2 mp eller 10...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 oki har den sony ericsson w890i den tynne flate nyeste. tenkte å kjøpe w580i skyvetlf.
~Snublefot~ Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har gått fra 2 til 5 mp, og ville ikke gått tilbake;-)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 jeg har 5 mpx. 2 mpx er ok men de kan ikke brukes til noe spesielt..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2008 tips til billige tlf med bra kamera da?? skal ha med abo.. gjerne sånn som man sender gratis meldinger med.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Har nettopp kjøpt meg ny med 5 mp. Virkelig bra bilder! Hadde 2 mp på den forrige. Stoooor forskjell ja!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå