Gå til innhold

da har jeg vært på ultralyd


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må tilbake på undersøkelse i uke 32 da, fordi det er mulig jeg må ta keisersnitt slik det ser ut pr nå. men de regnet med at det ordner seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig :-) Fikk dere vite hvilket kjønn som bor i mamma sin mage?

 

Hvorfor ser det ut som det blir ks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt står bra til med magen, men det med ks vil jeg gjerne vite mer om altså. ;)

 

Kanskje du må bytte nick til "to par blåbærøyne" i november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente det blir en liten Amandus.

 

Morkaka lå i veien slik det var pr. dags dato,, men han regnet egentlig med at det kom til å ordne seg selv. Men skal på ultralyd igjen for vurdering i uke 32. Var ingen risiko med vanlig fødsel heller, men kunne bli en blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs det Tror ikke det er noen fare for at det blir brunøyne i hvertfal... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, morkaka ligger foran utgangen eller no! Da skjønner jeg ks må vurderes.

 

Så herlig med en Amandus. Har dere også hengt dere opp i en bokstav? ;) Jeg har allerede jentenavn på L klart til sistemann. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig helt tilfeldig, men bestefaren mente at vi ventet på Amandus sist, da vi trodde det ble gutt da. Så syntes vi det navnet var fint og tenkte at vi kunne bruke det. Men så ble det jente og da stod det mellom Andrine, Ina Christina og Amalie Louise. Så ble det sistnevnte da, så da blir det nok kanskje samme bokstav da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...