Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Nei, har ingen erfaring med det. Men har plenty med erfaring når det er snakk om å få det lovlig, via resept hos legen Det er altfor, altfor mange kvinner som tar for lett på bruken av Pergotime. Har man brukt det før, og har vært hos gynekolog før medisinering osv, så for all del, da går greit Men ellers, uerfaren og ikke testet, da er det stor fare for overstimulering. Og trust me, du vil ikke oppleve det! Større fare for kreft i eggstokker er det også. Kjenner til flere som har kjøpt det over internett, og for å si det slik, de bruker det ikke når de leser vedlegget i pakken. Det sier jo sitt
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Har erfaring med å få det hos legen. Resulterte i hjerneslag...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Ja på lillepille.com og har bare pos erfaringer. Fikk EL noe jeg ikke har så ofte.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Når skal man begynne med pergokuren? 5dagen etter 1 dag med mens? Og når ca skjer eggløsningen?
Alle gode ting er 3:) Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg kjøpte pergo på lillepille, og ble gravid! Har ikke hatt EL før med pergo fra apoteket,selv om det sikkert er helt det samme. Man skal begynne med pergo på 5 dag ja.Når EL skjer er litt forskjellig fra person til person. Ofte kommer EL litt senere enn normalt, og noen funker ikke pergo på og får ikke EL i det hele tatt..
RTprøver Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Når man skal begynne er opp til hver enkelt. Derfor man skal til gynekolog først og sjekke, og så bestemmer de hvor mye osv. Pergotime er tross alt ikke noe man selvmedisinerer seg selv med... Selv så begynte jeg på dag 3.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 jeg har kjøpt på lillepille.no aldri vært til gyn. ferdig med kuren nå og ingen bivirkninger.
deli Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2008 Har fått i posten nå, men bruksanvisningen er jo på gresk. Skal disse brukes likt som den pergotimen en får her i norge?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har også nettopp kjøpt pergo hos lille pille. Jeg vet jo at det beste er å kjøre løpet ut og bli fulgt opp av legen, men av forskjellige grunner velger jeg å ikke gjøre det, mest grunnet min og hans alder. Jeg ser også at bruksanvisningen er "helt gresk", men velger å bruke pergoen på samme måte som det står i felleskatalogen. Det er iallefall sikkert at jeg tørr ikke ta dobbel dosse pergo uten legetilsyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå