Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Håndtaket å handlevogner er vel desidert mest møkkete....om så ungen som ha sittet med skoa opi hadde tråkka i hunde og katte avføring så er håntaket eklest. Endel folk klør seg i ræva, piller buser, svetter på hendene, hoster....kansje har de ikke vaske hender hele dagen og har vært borti alskens dritt. Skal jeg ta heisknappene, rekkverk, ol også? ;-))))
*Andreapus* Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Ikke glem minibankene.. Æsj, noen av dem er skikkelig ekle.. hehe.. og samme folkene som gjør det andre er der og.
It's all about me Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jepp, det er MYE ekkelt som kryper rundt på de tingene ja. Men så en gang påp test av slike vanlige ting på tv og det aller verste stedet var stolene i kinosalene......noe å tenke på neste gang visse her inne synker ned i et slikt sete med brus og godis, he he.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 hehehe...godt jeg ikke er hysterisk....jeg har jo t.o.m bussen!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 hoho, tenk på alle bakteriene på tastaturet deres! eller på minibanker og kortterminaler i butikker! nam nam nam!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 For ikke og nevne pengene vi flyr rundt med.. Mynter og sedler.. Gud bedre... Tør ikke tenke på alt av baketerier og ekle ting som finnes der..
Leirha Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Bare ha en flaske desinfisering i veska, så slipper du å tenke på det Har alltid det jeg.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Greit at det er mye ekkelt rundt om kring, men bli nå for all del ikke hysteriske da damer Folk har overlevd hittil vettu Har dere forresten tatt bakt.prøve av deres EGET tastatur på pc? Tror dere kommer til å bli sjokkert hvis dere gjør det. Eller mobilen deres...
It's all about me Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Myntene er faktisk overraskende rene, men sedler er det verre med. Så bra jeg alltid er blakk så slipper jeg det problemet, he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå