Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 11 uker på vei, og de siste ukene har vært verre enn tidligere uker.. Trodde det skulle avta med ukene jeg... Snufs...

Syns litt synd på meg selv nå jeg... :-( Trøstende ord? Når gav det seg hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt første svangerskap så var jeg kvalm i ni måneder....

Denne gangen gikk det over i uke 11 - heldigvis! :)

Skrevet

Ojda, ni mnd gitt.. :-P Da skal jeg kanskje ikke klage... Uff..:-S

Første svangerskalet mitt gikk jeg i 13-14 uker tror jeg. Men det er noen år siden så jeg husker ikke så godt.. :-P

Denne gangen er kvalmen annerledes, er der konstant og gir meg liksom ikke pause. Første svangerskap gikk den iallefall i bølgedaler, og jeg hadde dager hvor jeg var helt fin.

Skrevet

Det gav seg i uke 14 ca.( I uke 12 med de andre....)

:)

Skrevet

Jeg er 12 uker og kvalm ennå, men bruker sea band og det hjelper, for så fort jeg tar dem av litt blir jeg skikkelig dårlig... hold ut :o))

Skrevet

jeg var kvalm frem til uke 22-33... hele døgnet..... gav seg og kom igjen i uke 32-33:( så har desverre ikke noen trøstende ord, men fikk noen tabletter hos legen som hjalp litt.... prøvde seaband og postafen uten at det hjalp.....

Skrevet

Begynte vel rundt uke 5-6 og gav seg rundt uke 18 mener jeg.. og så begynte det så smått påan igjen i uke 28, og nå den siste uka (har termin i dag) så har det vert helt jævlig.. Ikke kastet opp, men er så sinnsykt kvalm!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...