Gå til innhold

Kjenner liksom aldri noe der nede... (er 10+4)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart at man ikke kjenner murringer og strekk i livmor? den må jo utvide seg en god del.... Synes ikke jeg har kjent mye i det hele tatt egentlig. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Har egentlig ikke kjent så mye i det hele tatt. Hadde litt mensmurringer til å begynne med, og så stakk det litt i lysken. Bortsett fra veldig oppblåst mage om dagen så kjenner jeg heller lite. Er sånn at jeg funderer som om det fortsatt er noe der. Er omtrent like langt som deg. Leste i til far til mor boka på uke 10 at det er vanlig å ikke kjenne noe rundt nå, så det beroliget meg litt.

Skrevet

Jeg har samme "bekymringer". Jeg er 9+1 på vei, og har bestilt ul om 3 dager....vil sjekke at der er liv....og at alt er bra...*krysser alt jeg har*

Hadde også smerter i livmor i begynnelsen og veldig ømme bryster, men nå har det stoppet helt og jeg verker kun i korsryggen. Snakket med Jordmor og hun sa det var normalt at det kom og gikk....det er kroppen måte å koble av litt, kan ikke gå med konstante smerter....men for å være sikker tar jeg en ul....Blir første gang jeg ser / hører spiren inni meg...blir spennende! :-)

Skrevet

Er nok ingen fare, det strekker jo ikke hele tiden ;)

Skrevet

Det kommer nok etterhvert kjære deg! :-)

Jeg er 11+4 og har kjent 3-4 ganger at livmora strekker seg.

Så har jeg kjent to boler som sprakk for noen uker siden.. og siden har det vært stille.. helt til lørdags morgen, da kjente jeg sommerfugler i magen, men det forsvant fort..

Skrevet

Sommerfugler i magen!? beskriv det! =)) Altså at det kiler i magen av spenning osv..? :)) Har hatt det ett par ganger denne uka, vet ikke om jeg er gravid.. Men er 1 uke over ikm idag.. Testene mine kommer på onsdag.. *spent*

Skrevet

Hva er to boler???

Skrevet

Jeg mente bobler :P

Skjønte ingenting, kjente bare akkurat som to bobler som sprakk, rett etter hverandre. Så leste jeg at det er det første tegnet til liv.

Og jeg mente ikke sommerfugler i magen av spenning, men noen beskriver de aller første tegnene som enten sommerfugler som flakser med vingene eller fiskehaler som slår... heeeeeelt svakt! :-)

Fantastisk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...