♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Her regner det her, var jo så fint vær i hele går og i natt men nå er det regn så da spørs det hva vi kommrrt til å gjøre:-)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 skal levere eldste jenta til pappaen ellers fint lite:) var knall vær på dagen i går men kom torden etterhvert og i dag er det overskyet og regn så er trøtt he he:)så blir vel bare og slappe av tenker jeg.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 her regner det også... vi holder på å pakke til sydentur i morgen tidlig.. så her er det egentlig nok å finne på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå