Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 ..altså ikke redd for litt møkk... herregud, ante ikke at folk kunne irritere seg engang, jeg. Skal høre mye rart før ørene detter av..
Libido- Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg liker ikke slike signeringstråder men kan være enig med deg. Altså, nå bærer jeg ikke rundt på en 2åring i handlekurva ;-) Men han får sitte i handlevogna om han vil ja ;-) Alle matvarer er innpakket og handlevogna er et av de reneste leddene maten er igjennom. Det vet jeg siden jeg jobber i dagligvaren.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 dust...hehe handlekurv med hjul:-) eh, blir jaggu feil det og - med disse nymotens greine... OK; handlevogn, da..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 ville nok ikke plassert e nunge i en handlekurv, til det er de nok for tunge å bære. Men i vogn ser jeg ikke problemet, nei.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 et du, jeg liker heller ikke slike sign.tråder. en denne gangen måtte jeg bare..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 lillemor sitter forresten gjerne i disse nymotens handlekurvene med hjul også. Elsker det.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 hehe..pleier å la ei sitte i handlevogna og ei sitte i sittedelen på handlevogna...ser ikke helt problemet. De er jo skittne uansett som nevnt i den andre tråden, så en unge fra eller til oppi spiller liten rolle.. Hysteriske folk får heller kjøpe seg antibac servietter å tørke over hvis de er helt hysteriske.. *himler med øya*
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 uglis; det gjør jeg og:-) En her og en der - har iallefall kontroll på de:-)
Scorpiogi Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 nei, jeg ser definitivt ikke problemet.. det er nok det siste jeg ville tenkt på, og blir nok heller ikke ta hensyn til at noen ikke liker det......
*Andreapus* Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 mannen puttet faktisk eldstesønnen i en sånn handlekurv med , bare for gøy.. jaja.. guttetur på butikken.. Men jeg gjør det ikke.. han er gammel nok til og gå selv uten og løpe unna. Og har ikke hatt han oppi der før heller.. Jeg skjønner det med skitne sko, men vognene er skitne fra før. Men man vil jo ikke bruke en vogn full av søle, så hadde nok blitt litt småirritert vis jeg så noen med sølete støvler i vognene. men er andre ting og irritere seg mer over.. sånn som de som ikke har barn og allikabvel tar den vogna med barnesete.. og i tillegg stabler den full av ting. sånn at man vet at det ikke er en baby oppi
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 Endelig ein signeringstråd eg kan gå god for. Takk, kjipelaila
Leirha Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har ikke problemer med det, så lenge de ikke går fra vogna med ungen oppi. Dette er noe jeg aldri har tenlt over før jeg leste her igår.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Min første signeringstråd:-) Hehe, hadde aldri trodd jeg kom til å lage en.Men for første gang ble jeg egentlig litt...provosert. Provokatørene vil kanskje si jeg føler meg truffet. Mjaaa, men likevel ikke berettiget:-)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 Lukas sitter nesten alltid oppi....ser ikke helt problemet....
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 hehe..akkurat....alternativet er å la ungene nevle på varene i hyllene.... ;-)))
Labambie Skrevet 6. juli 2008 #19 Skrevet 6. juli 2008 Dette er faktisk ikke noe jeg har tenkt på en gang før jeg så det her i går.. Så det er utrolig hva man må passe på så dib-politiet ikke vrenger opp ett innlegg om deg etter handleturen her. Synes hun var festlig hun som la ut innlegg om seg selv etter hun hadde vært på ikea og gitt ungen sin på 10 mnd en pommes frites... Det er ille vet dere,når vi føler oss overvåket og tenker på dette i det daglige...
Skravlemamman Skrevet 6. juli 2008 #20 Skrevet 6. juli 2008 Hi hi, har ofte oppi begge to....., ante meg ikke at jeg kunne tirre noen:-)
celodi Skrevet 6. juli 2008 #22 Skrevet 6. juli 2008 Hender at mine sitter opp i å!!!!Værtfall minstemann...Noen ganger vil de stå på også=)=)
Den drygaste Skrevet 6. juli 2008 #25 Skrevet 6. juli 2008 mi datter satt i handlekurven mens vi dro henne det syntes hun var topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå