honningbien Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Arg, har IKM ca 10-12 juli og holder nesten ikke ut ventetiden!!! Og d er bare min første p.p..... bruker all min tid på å lese symptomlister og diverse. har mensmurringer allerede, men d er jo i grunn litt merkelig siden d er så lenge til jeg skal ha. Men blir kanskje litt psykisk påvirket:) andre med IKM uke 28 som har d på samme vis?
bildilla Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har IKM 9.juli. Jeg har hatt ømme bryster i noen dager nå. Klarte ikke å vente, så testet idag tidlig. Den viste en svak strek, så er fortsatt usikker(kanskje litt tidlig). Men klarer du å vente i noen få dager til, så skal du snart få vite resultatet. Jeg har forøvrig godt med mensmurringer helt siden forrige mens(den var veldig rar da), veit ikke om det var psykisk eller kroppens måte å reagere på. Lykke til med testning.
honningbien Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Så gøy for deg:)) D høres jo veldig positivt ut! har ikke merket noe til ømme bryster ennå. Hvor lenge har dere prøvd?
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hei! Har ikm 10.juli... eneste symptom er mensmurringer fra tid til annen, spesielt i uka etter el, men mindre nå. Hadde det på samme måte i 1pp, men da kom tr fem dager på overtid... mulig jeg var gravid men mistet, for jeg pleier å ha stabil syklus. Var veldig stresset de første pp-ene, så det kan jo ha slått negativt ut, men nå nyter jeg late sommerdager og håper det slår positivt ut på babyfronten. Har du testet, eller venter du? Jeg venter til fredag eller løsrdag tror jeg ;o)
Underveis --> Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Her er det murringer, men jeg er ganske sikker på at det er tr som kommer, og ikke noen spire som vokser. Satans frustrerende. Ellers ingen symptomer på noe som helst. Eneste jeg synes er pussig med murringene er at de jo kommer veldig tidlig her nå da. Skal jo ikke ha mens før tidligst onsdag, og murringene er ganske tydelige. Dersom tr kommer skal jeg definitivt gjøre som jeg ikke gjorde 1. pp og det er å teste for å se om jeg faktisk ble befruktet. Da er jeg nemlig nesten helt sikkert på at jeg ble befruktet, men at jeg fikk mens på normal tid. Tror også jeg ønskedrømte da jeg her om dagen syntes jeg hadde så mye utflod. Er nok uansett ikke gravideutflodaktig. Blankt med osteaktige (oh... høres så lækkert ut!), hvite "flekker". Hvorfor kan ikke nipplene begynne å lyse av seg selv eller noe slikt, om man blir gravid? Er jo pokker meg ikke rettferdig når mens og graviditet har akkurat de samme tegnene! *muggen*
Lille_Sebastian :D Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Når jeg ble graivd nå, så ble brystene mine ømme, rundt nippelene mine ble brunere ganske fort, ble vel befruktet i begynnelsen av april, slik min lege sa, og det kom vel noen dager etterpå bare.. Men har trodd jeg hr vært gravid mnge gnger, og gått og tenkt og tenkt på det hele tiden, så den psykiske tenkingen kan være en påkjenning på kroppen din, slik att menstrasjon ikke kommer slik det skal..
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Hehe, kjenner til frustrasjonen! Har du vært gravid før? Er min første, så vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter siden jeg ikke har noe å sammenlikne med. Hadde ikke ømme pupper da jeg gikk fem dager over ikm heller og føler liksom ALLE får det, så jeg går her og håper på at jeg skal kjenne noe der! Ellers så har jeg alltid masse utflod uansett når det er i syklusen, og har ikke helt klart å skille endringene fra vanlig til fruktbar osv. Hvordan skal det se ut nåe men er gravid da? Blankt med osteaktige flekker? Hadde det noen dager etter forventet el... hmm, interessant. Men det er vel for tidlig å få det før egget har festet seg uansett. Går meg helt vill i alle disse symptomene, jeg. Når skal du teste?
honningbien Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2008 min første og, så vet jo i grunn ikke hvordan kroppen min vil oppføre seg. Har tenkt å teste å prøve å vente med å teste til lørdag-søndag. Får se hvordan d går... Har jo kjøp noen billig tester på nett, så blir nok vanskelig å bare la de ligge... Har heller aldri tenkt noe over at utflod forteller noe om syklusen! Før var d bare noe irriterende greier. Har jo lært masse i løpet av kort tid her inne.
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Jepp... man lærer mye på bim, men blir forvirra også. Vi er jo så forskjellige, skulle ønske det fantes en gavisymptomfasit, hehe ;o) Gi lyd hvis du tester, da! Jeg tror jeg skal klare å holde meg til ikm i alle fall, kanskje en dag eller to over... men ikke mer!
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Oioioi... jeg får nesten lyst å teste selv. Ikm på torsdag, men tror jeg skal vente. Har du hatt andre symptomer enn mensmurring?
KlarFor2ern Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Jeg tror jeg har IKM den 09.juli, men jeg har hatt litt forskjelligen sykluser så jeg tar heller å regner ca 15 dager etter eggløsning. Jeg fikk positiv eggløsningstest med CB digital og så temper jeg itillegg, så jeg vet jeg hadde eggløsning den 24.juni. Nå kjenner jeg følgende symptomer: det stikker og spenner i magen og har innimellom mensmurringer, tisser ofte, er tørst, er trøtt, av og til svimmel, og har litt ømme pupper.... Jeg håper på å bli gravid med nr 2 nå og med første graviditet hadde vi prøvd 1 år så jeg hadde gitt f*n, og så kom aldri mensen.....men jeg merka ingen andre symptomer da enn mensmurringer så jeg trodde jo mensen skulle komme hele tiden den gangen. Så denne ganger kommer alt så tidlig og jeg tør ikke teste før på onsdag i redsel for at jeg tester for tidlig og den blir negativ og jeg blir veldig lei meg osv....:-( Noen som har vært gravid og "kjenner igjen" symptomene med 2ern? Jeg føler meg liksom så sikker denne gangen....kjennes ut som om jeg "har noe" i magen liksom... Help!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 jeg har IKM 10juli.men her om dagen på dag 20 i sykl.blødde jeg kjempe lite og rosa på farge og thats it!!!kvapp litt... har alltid vondt i magen når TR er på vei..så ikke noe tegn til henne siden..så nå går vi å lurer på om dette kan ha vært egget som festet seg???har hørt at sånt kan skje så kan jo håpe:) har tatt tidlig test men negativ.....sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før noen dager over forventet mens..vi får klinge oss til håpet:) spent på resultatet ditt "bildilla":)lykke til ihvertfall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå