3barns mamma Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hei!! Så det ble litt klager på spåingen i går, men hadde du kunne tenkt deg å spådd meg. HAr termin 17 juli, vil jeg gå over eller??? Hvilken kjønn ser du? Hadde blitt utrolig glad for svar. Jeg: 110180
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Får opp at du skal føde innen 17 juli og at det blir jente. Ja,jeg så også at det ble litt klaging og regnet vel med at det ville komme,men når jeg først begynte,føler jeg ikke at jeg kan utestenge noen,derfor spår jeg de som spør,men oppfordret også i tråden der det ble klaget om å holde det til noen få tråder,så ikke hele første siden går med til spåing,for kan jo forstå at enkelte synes det er dumt.
3barns mamma Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Tusen takk!! Gledeer meg til å se om det stemmer. Håper det... Dette er jo veldig spennenede, så de som ikke tåler det trenger jo ikke lese spå innleggene. Bare overse de det.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Det er jo sant at de kan overse innlegge,men forstår også at det er frustrende når det er så mange tråder om det,det ble jo det samme med navnedebatter også. Folk spurte hva de synes om forskjellige navn og da ble det mas om at det fantes navnedebatt. Har aldri hengt meg oppi slike ting,for det finnes jo sider for det meste og da er det jo ikke så mye igjen til å ta opp her,men vi er alle forskjellige og må godta det. Kjekt om du kommer med en tilbakemelding til meg.
m+mm Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Kan du spå meg også? Jeg har termin 12. juli. Når kommer jeg til å føde? Blir det gutt eller jente? Blir det en lang fødsel?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 hei m+mm,jeg "spår" de som ønsker det,kan jo ikke plutselig begynne å si nei. Er vel ikke så mange igjen nå som ikke har blitt "spådd" av meg. Du kommer til å føde til termin og det blir gutt og det blir ikke noe lang fødsel på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå