fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 har nå 10 dager til ul. termin og 5 dager til mens termin, er moden, har 2 cm åpning men fødselen vil ikke starte og jeg holder på å klikke.... vær så snill om noen har noen gode råd/tips som hjalp dem/noen de kjenner så kom med dem......er mer eller mindre desperat!!!!!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Har svart deg på 3.tri. Når jeg leser det andre innlegget ditt med PANG i tittelen, ser det ut som det viktigste du kan gjøre er å forsøke å roe desperasjonen din, før du blir mer utslitt. Du blir kanskje ikke så blid for at jeg sier dette, men du har født barn før og vet at du vil trenge å ha litt krefter til fødsel og barsel.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 joda skjønner hva du mener... blir ikke sur fordi folk sier hva de mener... var bare sånn det føltes der og da... er nå tilbake til litt mer "laydback" følelse ang. alt... er vell litt hormoner som svirrer rundt i varmen tror jeg... skal slappe av og prøve positiv tenking så ordner vell ting seg når det skal god sommer:)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Ha sex og spis sterk mat kvelden mine rier startet spiste vi ekstra sterke hbitløksbrød og hadde sex etterpå, riene startet nesten med en gang Skjønner godt at du er desperat etter å få den lille ut nå
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 da blir det god kryret mat i kveld og sex etterpå to fluer i en smekk om det starter da:) koslig med hyggekveld og kanskje en bebis;)
Gurine Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Jeg spiste sterk taco krydret med chili og fersk hvitløk på kvelden. Og tok noen få slurker med rødvin (første gang jeg smakte noe i hele svangerskapet altså , desperat pga skikkelig bekkenløsning på slutten. Og så litt sex når vi la oss. Da gikk vannet tidlig på morgenen bare noen timer etterpå, etterfulgt av rier. Tipper det luktet godt av meg på fødestua
Frøken Tredjegangs Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Sett deg ned, lei et par gooode filmer - sov så lenge du kan i morgen. Ha sex med mannen din, gå deg en tur i det fine været.. Ikke mer å gjøre enn å vente, det er det som er så irriterende når man venter barn.. Den kommer når den kommer. Vannet kan gå om 2 minutter, du kan få rier om 3 dager...man vet aldri. Lite trøst, dette. Skulle ønske jeg kunne si: Spis det og det, så føder du. Men nei.. du har ventet så lenge, og burde ikke vente et sekund til! Det er slitsomt i slutten.. Jeg føler med deg. Den kommer snart. Du har aldri være så nær som du er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå