Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna....?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker/ skal bruke lammeskinn+odenwàlder dunpose( den med bamse inni) event ullpledd. Barnet bruker jeg ulldress på. Alt selvfølgelig avhenger av hvor kaldt det er. Lammeskinnet brukes hele året. Dundyne bruker jeg ellers vår/sommer/tidlig høst.

Skrevet

Nå skal vi ha lammeskinn og dyne/teppe.

Til senere på høsten/vinteren blir det dun pose. Evnt. den nye ull/dun posen fra voksi.

Skrevet

Muligens lammeskinn, men blir det for varmt kanskje nå...?? I såfall blir det teppe under den lille.. I den varmen som er nå så er vel ikke dyne og teppe OPPÅ babyen aktuelt.. Hadde vinterbaby sist så er så usikker nå.. men til høsten / vinteren harr jeg lammeskinnspose da

Skrevet

Jeg skal ikke ha før i slutten av sept. Men det har dere kansje skjønt utav hva jeg skrev.

Skrevet

Jeg er veldig usikker på dette.. setter pris på gode råd. Har termin 28.Sept.. Arver en skinnpose (en sånn med cordfløyel utenpå og skinn inni) men aner ikke om jeg må begynne å bruke den med en gang??

Skrevet

I sommer skal vi ha lammeskinn og helseteppe, på kaldere dager tar vi et bomullspledd oppå der igjen. Funket fint sist.

Skrevet

Jeg har bare handlet inn helsetepper og andre tepper og en liten dyne til å ha i vogna.. Vil ikke kjøpe lammeskinn i tilfelle jeg ikke får bruk for det i det hele tatt. Kan jo ha lammeskinnet i senga og, men vi får se.

Har bestemt meg for å se åssen det blir.. Er litt usikker på om jeg kommer til å bruke vogna mye og eller om den bare kommer til å bli i bilen og tas frem når vi er på besøk og lillegutt skal sove eller noe..

Lammeskinnet er kjølig når det er varmt ute og så er det varmt når det er kaldt ute.. Så det er jo ikke et dumt kjøp egentlig..

Nå merker jeg at jeg krangler litt med meg selv her *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...