fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 har frem til nå ikke vert mer enn overkommelig lei, men i dag når det er 10 dager igjen så er jeg plutselig så lei at jeg har fra jeg sto opp til nå sittet å små grått og synses veldig synn på meg selv.... vet ikke hva jeg skal gjøre for sånn kan jeg ikke sitte til bebisen kommer ut.... vil bare sove til den finner på at den skal komme å hilse på oss, men har to jenter fra før så det lar seg ikke gjøre.... nei sytete dette blei, regner med det ikke bare er jeg som har fått en smell nå i varmen, men det hjelper så lite...... sorry innlegget, men er så utslitt og gubben er sikkert rimelig lei av å høre på meg så måtte jeg bare få det ut....
Mrs. Bouquet Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Skuffende, trodde det var vannet som var gått jeg. IHAr full forståelse av det er ekstra vanskelig å gå å vente nå som det så varmt. =)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 sorry... var kanskje litt missvisende overskrift... tenkte jeg ikke på... håper det er vannet neste gang det sier pang;)
sjauMama is kissing U Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Test dette: 1: Sex, (viktig at man ligger en stund etter utløsning 5-10 min i følge GRAVID bladet) 2: Fysisk aktivitet 3: Kanel 4. Fødekake 5. Kjøre på hompete veg 6. Gå trapper 7: Kompemiddag 8: Vafler (eser visst ut i magen) 9: Massere brystvortene 10: Varmeflaske på puppene 11: Ananas 12: Rømmegrøt 13: Fotmassasje 14: Hoppe tau/ trampoline (trampoline kan forårsake at morkaken løsner, liiiiiivsfarlig!) 15: Bringebær-te, kumin-te 16: Massere punkt mellom tommel og pekefinger 17: Fødepizza 18: AnanasKJERNE (ringen rundt har visst ingen effekt, kun det harde) 19: Lakserolje (men smaker pyton da) 20: Orgasme (gir som regel kynnere) 21: Hogge ved 22: Vaske ned huset 23: Appelsinjuice 24: Gå tur på Fløien (bare for oss i Bergen:-) 25: Nymåne/fullmåne 26: Kvitløk, masse. 27: lukte på baby 28: Sterkt krydret mat (stimulerer til tarmaktivitet, men bedre enn lakserolje..:-)) 29. Dulcolax tabletter (stimulerer tarmaktivitet, men smaker ikke noe) 30. massere innsiden av leggene (ta avstanden melom undersiden av foten og "knølen på innsiden. Så finner du et punkt på samme avstand ovenfor "fotknølen" Det modner livmormunnen;-)
stinky-monkey Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Må bare få kommentere en del av disse tingene. For det første, hvorfor nevner du hopping og trampoline som en måte å få fødselen i gang, hvis det er livsfarlig, med tanke på at morkaka kan løsne?? Og så skriver du ananas, og lengre nede så skriver du ananaskjerne, og at ananasen rundt ikke har virkning?? Hmm... bare lurer.. Også skriver du bringebær te. Men det er bringebærBLAD te som visstnok skal funke :-) Også kan jeg legge til en ting til her. Lakris te skal også sette i gang fødsel. Kan kjøpes på Sunkost butikk. (mye lakris kan føre til diare, som igjen kan føre til fødsel, MEN de som sliter med høyt blodtrykk er anbefalt å ikke spise for mye lakris) Lykke til alle sammen! (jeg kan også bare si at jeg har født 3 unger på overtid, og har prøvd ut det meste av hjelpemidler... og ingenting har funket på meg :-) Ps! Lakserolje er IKKE anbefalt å ta for å sette igang fødsel... det kan være skadelig!!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2008 heisann:) tusen takk for mange tips, noen som skal prøves ut og andre som er artige å vite, men som sikkert kun bør leses lykke til te alle andre som også skal prøve ut noen av tipsene:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå