Gå til innhold

PANG! sa det plutselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

har frem til nå ikke vert mer enn overkommelig lei, men i dag når det er 10 dager igjen så er jeg plutselig så lei at jeg har fra jeg sto opp til nå sittet å små grått og synses veldig synn på meg selv.... vet ikke hva jeg skal gjøre for sånn kan jeg ikke sitte til bebisen kommer ut....:( vil bare sove til den finner på at den skal komme å hilse på oss, men har to jenter fra før så det lar seg ikke gjøre.... nei sytete dette blei, regner med det ikke bare er jeg som har fått en smell nå i varmen, men det hjelper så lite......

sorry innlegget, men er så utslitt og gubben er sikkert rimelig lei av å høre på meg så måtte jeg bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffende, trodde det var vannet som var gått jeg. IHAr full forståelse av det er ekstra vanskelig å gå å vente nå som det så varmt. =)

Skrevet

sorry... var kanskje litt missvisende overskrift... tenkte jeg ikke på... håper det er vannet neste gang det sier pang;)

Skrevet

Test dette:

1: Sex, (viktig at man ligger en stund etter utløsning 5-10 min i følge GRAVID bladet)

2: Fysisk aktivitet

3: Kanel

4. Fødekake

5. Kjøre på hompete veg

6. Gå trapper

7: Kompemiddag

8: Vafler (eser visst ut i magen)

9: Massere brystvortene

10: Varmeflaske på puppene

11: Ananas

12: Rømmegrøt

13: Fotmassasje

14: Hoppe tau/ trampoline (trampoline kan forårsake at morkaken løsner, liiiiiivsfarlig!)

15: Bringebær-te, kumin-te

16: Massere punkt mellom tommel og pekefinger

17: Fødepizza

18: AnanasKJERNE (ringen rundt har visst ingen effekt, kun det harde)

19: Lakserolje (men smaker pyton da)

20: Orgasme (gir som regel kynnere)

21: Hogge ved

22: Vaske ned huset

23: Appelsinjuice

24: Gå tur på Fløien (bare for oss i Bergen:-)

25: Nymåne/fullmåne

26: Kvitløk, masse.

27: lukte på baby

28: Sterkt krydret mat (stimulerer til tarmaktivitet, men bedre enn lakserolje..:-))

29. Dulcolax tabletter (stimulerer tarmaktivitet, men smaker ikke noe)

30. massere innsiden av leggene (ta avstanden melom undersiden av foten og "knølen på innsiden. Så finner du et punkt på samme avstand ovenfor "fotknølen" Det modner livmormunnen;-)

Skrevet

fødekake??? fødepizza???

Skrevet

Må bare få kommentere en del av disse tingene.

For det første, hvorfor nevner du hopping og trampoline som en måte å få fødselen i gang, hvis det er livsfarlig, med tanke på at morkaka kan løsne??

Og så skriver du ananas, og lengre nede så skriver du ananaskjerne, og at ananasen rundt ikke har virkning?? Hmm... bare lurer..

Også skriver du bringebær te. Men det er bringebærBLAD te som visstnok skal funke :-)

Også kan jeg legge til en ting til her. Lakris te skal også sette i gang fødsel. Kan kjøpes på Sunkost butikk. (mye lakris kan føre til diare, som igjen kan føre til fødsel, MEN de som sliter med høyt blodtrykk er anbefalt å ikke spise for mye lakris)

Lykke til alle sammen!

(jeg kan også bare si at jeg har født 3 unger på overtid, og har prøvd ut det meste av hjelpemidler... og ingenting har funket på meg :-)

Ps! Lakserolje er IKKE anbefalt å ta for å sette igang fødsel... det kan være skadelig!!

Skrevet

heisann:)

tusen takk for mange tips, noen som skal prøves ut og andre som er artige å vite, men som sikkert kun bør leses ;)

lykke til te alle andre som også skal prøve ut noen av tipsene:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...