Gå til innhold

PANG! sa det plutselig......

Anbefalte innlegg

Skrevet

har frem til nå ikke vert mer enn overkommelig lei, men i dag når det er 10 dager igjen så er jeg plutselig så lei at jeg har fra jeg sto opp til nå sittet å små grått og synses veldig synn på meg selv.... vet ikke hva jeg skal gjøre for sånn kan jeg ikke sitte til bebisen kommer ut....:( vil bare sove til den finner på at den skal komme å hilse på oss, men har to jenter fra før så det lar seg ikke gjøre.... nei syt syt, regner med det ikke bare er jeg som har fått en smell nå i varmen, men det hjelper så lite......

sorry innlegget, men er så utslitt og gubben er sikkert rimelig lei av å høre på meg så måtte jeg bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff. sånn har jeg det også. Gubben er også lei av å ha meg gravid nå. Han spørr hele tiden om det skjer noe, prater til megn og sier han må komme seg ut for han vil ha mamma tilbake!:) hehe. Er jo egentlig litt søtt, men man blir også litt smålei av det i lengden!:) Jeg er 4 dager på overtid nå, og holder på å koke over! Er rinelig hormonell i tillegg så det blir en del tårer ja. "heldigvis" har jeg bare meg selv å ta vare på, ingen andre barn. Det hadde jeg ikke klart. Går på krykker grunnet bekkenløsning og klarer såvidt å stelle meg selv. Så, ja, jeg er rimelig lei nå,

Skrevet

Ah!

Skjønner dere så veldig godt! Har det på akkurat samme måte selv.. 12 dager over tiden, og veldig lite som skjer i retning fødsel, så vidt jeg kan skjønne. Var optimistisk før jeg la meg igår fordi det virket som om magen var løsere (i motsetning til forstoppelsen som har vart så lenge), og jeg hadde mye kynnere og generelt en litt annen følelse i underlivet enn før. Men våknet skuffet nok engang, for det har jo ikke skjedd noe som helst i løpet av natten..

Vi får holde ut disse mennene våre, tror de er rimelig forvirra de også!

Men takk for oppmuntrende historer, dere som fortalte om fødsel før igangsetting! Jeg klamrer meg til håpet om at fødselen setter igang før overtidskontrollen på tirsdag...

Skrevet

Er nok hormonene som slår til. Mannen min skal ikke si mye til meg før jeg tar det opp i verste mening og begynner å småsippe..

Men hold ut, det er ikke lenge igjen.

Lykke til.

Skrevet

Føler me deg ..Jeg er å utrollig lei ,har en fra før av som jeg føler jeg ikke helt strekker til på grun av magen og Sover dårlig om natta .Det er slitsomt ..Som gjør at det går ut over humøre ..

Vill bare føde nu og få tilbake min egen kropp...

Å ikke minst til bake humøre :)

Det er 7 dager igjenn......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...