Gå til innhold

Noen andre som har fått vann i kroppen og stive ledd?


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

De siste to ukene har jeg fått endel vann i kroppen. Ser det særlig på hender, føtter og ankler som vanligvis er ganske spinkle. Nå er de ordentlig hovne, og fingrene er så stive om morgenen at jeg knapt klarer å lukke hendene.

Er det vanlig med stive ledd i forbindelse med vann i kroppen?

Ble plutselig engstelig for reumatisme her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har helt enormt mye vann i kroppen, noe som gjør at jeg føler fingre sover konstant. Er flinkere å ligge med føttene høyt, litt vanskelig å ha hendene opp hele tiden... hehehe! Da det begynte leverte jeg inn urin til legen utenom kontroll for å sjekke om svangerskapsforgiftning. Det var det heldigvis ikke. Høyt blodtrykk er jo det største tegnet for det, og det har jeg ikke. Passer ingen sko, så har kjøpt 3 forskjellige par med crogs ;-)

Er veldig vanlig med vann i kroppen, så ikke bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hm...kjenner meg igjen nå. Vann i kroppen, dvs...det syns veldig godt på føttene og litt på hendene. Dovner litt i hendene av og til. Har ikke stive ledd eller smerter, konstaterer bare at føttene ikke ser særlig ok ut og puster litt lettet ut fordi....nå er det ikke så mange uker igjen!

Tror vi skal holde ut den siste tiden også nurket i magen og jeg :) Trøster meg med jordmors smil og følgende kommentar: Det er helt normalt det her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...