Gå til innhold

Bikini eller Badedrakt, hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker vanligvis bikini, men vurderer å kjøpe meg badedrakt når vi skal bade og sånn, å bruke bikini når jeg soler meg....

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bikini.. Badedrakt finnes det ikke i mitt skap nei.. =)

Skrevet

bikini

Skrevet

for de som har litt mer fett på kroppen, som meg da? føler dere dere vel i bikini.?

det gjør ikke jeg, men blir jo ikke brun på magen om jeg soler meg med badedrakt lissom... derfor jeg vurderer å bade med badedrakt...

Skrevet

Gjør det du syns er best for deg selv. Ha på deg det du føler deg vel i. det er det som teller. vil du bade med badedrakt og sole deg i bikini.. da gjør du det :)

Skrevet

Jeg bader med badedrakt siden jeg ikke har kropp for bikini, men har for første gang vurdert å kjøpe meg bikini som jeg kan bruke her hjemme når jeg soler meg.

Skrevet

da er du som meg du da=)

Skrevet

Når jeg ser alle forskjellige typer kropper på stranden så synes jeg at en lett overvektig kropp gjerne kler en ordentlig bikini bedre en badedrakt... Men det er jo forskjellige meninger om dette.. Man får jo bikinier hvor liver går litt høyere.. Eller bikinier med sånn hotpants underbukse..

Nå er jeg ganske så normalvektig.., men hadde uansett ikke tatt på meg badedrakt skulle jeg få noen kg ekstra etter som årene går.. =)

Skrevet

badedrakt=innendørs svømmebasseng, gjerne sånn "offenlig svømmehall"

bikini=soling på srand og ved utebasseng og ved soling hjemme.

Skrevet

Jeg synes ikke badedrakt eller bikini har så ye med kropp å gjøre.. kiloene synes jo uansett :)

Men jeg ønsker meg en badedraktrenessanse for jeg synes egentlig det er litt kult, og dessuten mer dekkende. Jeg er veldig ubekvem med korte skjørt, dype utringninger osv. og synes bikini blir litt i samme gate. Har ikke noe med å være misforønød med kroppen å gjøre, jeg liker bare ikke å være så avkledd.

Og hva skal man være brun på magen for? Når ser noen magen? Jo, når du er på stranda, og da har du jo dekkende badedrakt..

Skrevet

Siden d bare er 2 mnd siden fødsel, bruker jeg tankini :-) Todelt, men toppen er som en singlet, så den dekker magen. Fikk masse skryt for den i går. Men bruker vanligvis bikini,

Skrevet

bikini - har en badedrakt som kun skal brukes hvis jeg skal svømme i basseng.

Skrevet

nå har nå jeg sett deg camilla, og må nok si jeg er jo mer overvektig enn deg, å jeg har ingen problemer med å sole/bade/oppholde meg i en bikini. men var en ting jeg måtte venne meg til da...

men jeg går for bikini, ser ut som ei pølse i badedrakt eg så.. *grøss*

Skrevet

Det blir bikini her også, har ikke brukt badedrakt siden jeg ggikk på barne skolen.

Skrevet

Føler meg verken flott i badedrakt eller bikini. Men av dem: absolutt bikini! Føler meg mest vel i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...