Gå til innhold

Utro og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antar jeg får mye pepper for dette jeg skal fortelle nå, og det er helt greit (kan ikke føle meg verre uansett). Men jeg håper også at noen kan komme med konkrete råd,så dette kan løses så smidig som mulig.

Jeg har vært utro mot samboeren min. Vi har ikke noe dårlig samboerskap, feilen ligger ene og alene hos meg. Jeg ble hodestups forelsket i en annen. Han er gift. Vi har begge barn. Fornuften bare forsvant. Vi hadde kontakt lenge uten at noe skjedde. Jeg holdt igjen, stolte ikke helt på han. Men han var veldig pågående og overbevisende. Til slutt ble vi enige om å satse på hverandre. Han måtte bare på ferie først med sin familie,ville jo ikke ødelegge en lenge planlagt ferie med dårlige nyheter. Og under et ganske opprivende avskjedsmøte før han dro hadde vi sex...

Tenkte selfølgelig ikke på prevensjon, det skulle jo ikke skje... Følte meg skikkelig grusom etterpå. Reiste hjem og tok en angrepille som var liggende etter siste svangerskap.Oppdaget dagen etter at den var gått ut på dato, så jeg reiste og kjøpte en til som jeg tok 14 timer etter.

Likevel føler jeg meg gravid nå. Hadde el akkurat da det skjedde... Det er for tidlig å ta en test, men jeg antar ut ifra signalene at jeg er gravid...

Mannen jeg var utro med har jeg ikke hørt noe mer fra, så det er ganske opplagt hva han var ute etter. Jeg er helt knust. Men jeg har jo en familie, og selv om jeg ønsker å være ærlig, så innser jeg at det ikke nødvendigvis er det beste for alle andre. Vi har to barn, som vil lide voldsomt av at vi går fra hverandre. Den ene har en lett funksjonshemming,og er avhengig av veldig mye hjelp. Det er verdt å leve på en løgn for barnas skyld.

Men da kan jeg ikke være gravid. Kan jeg søkeom abort direkte på Ahus? Hvor raskt vil jeg få komme inn, og må jeg få noe brev eller kan alt ordnes pr telefon? Må jeg bli på sykehuset? Antar jeg får enpille,siden det er så tidlig... Jeg har hatt flere ufrivillige aborter før, sommåtte fjernes kirurgisk, siden kroppen ikke støtet dem ut, vil det ha noe å si? Kan jeg i det hele tatt klare å skjule dette for min samboer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rart om du har blitt gravid med 2 angrepiller.. Ta en test først, så får du i allefall avklart det.

hvis du ikke er gravid, og dette var en feil fra din side, og du VIRKELIG ønsker å bli hos samboeren din (ikke bare fordi han andre ikke vil ha deg, men fordi du oppriktig elsker samboeren din og han er ditt førstevalg), så tenker jeg at du ikke trenger fortelle dette til din samboer.

Er usikker på hva jeg synes hvis det viser seg at du er gravid..

Ta testen først, og rapporter tilbake!

Skrevet

Skal la være å kommentere utroskapen, det taler for seg selv....

Er man redd for å være gravid gir kroppen deg alle signaler. Jeg var nettopp redd for å være gravid, jeg fikk alle symptomer, og mensen var 6 dager forsinket, selv om den normalt er helt regelmessig. Ikke ta sorgene på forskudd... Jeg var ikke gravid selv om alt tilsa at jeg skulle være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...