det spirer i magen Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 GRAVID!!! Jeg er så glad!!! Måtte bare dele dette med dere! Gleder meg til svangerskapet! Jeg var gravid for 3 år siden og jeg koste meg som gravid Symptomer: Jeg har vanligvis sterke menssmerter og kjenner det i flere dager på forhånd. Denne gangen kom ikke disse smertene så sterkt men jeg kjente mensfølelse i underlivet innimellom. Da tenkte jeg: ånei, nå kommer mensen.." Ellers ingen andre symptomer som jeg har lagt merke til. Men de kommer nok nå fremover tenker jeg ;-) Lykke til videre med prøvingen folkens! Her er masse babystøv: #################################################################################################################################################################################
Mikkemafian Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer!! Håper du får et greit svangerskap som du kan kose deg gjennom hele tiden.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 GRATULERER og lykke til!!
mom2agirlandaboy Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer! Jeg ble også gravid for nøyaktig 3 år siden, og håper sånn at det har slått til denne pp! IKM ca 11.juli Lykke til i svangerskapet!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer sååååååååååå mye!!!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer:) Håper du får eit strålende svangerskap:)
Gjest Snart? Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer!!! håper svangerskapet ditt blir flott:) Vi andre får fortsette å håpe:)
bildilla Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer!!! Jeg testet også i dag tidlig, og den viste en svak strek. Er 3 dager til IKM, men håper at den stemmer. Lykke til med svangerskapet!!
Smykkemaja Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer!! Håper jeg kan komme like etter deg.. har IM om noen få dager.. Lykke til!!
emma 1pp Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer! Jeg har også testet positivt idag- det føles egentlig helt absurd! Symptomer: Ømme pupper, rar smak i munnen, samt at jeg må tisse HELE tiden.. Sender masse babystøv til dere andre som prøver ************************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå