Gå til innhold

Jeg testet i morges og der stod det:

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRAVID!!!

Jeg er så glad!!! Måtte bare dele dette med dere! Gleder meg til svangerskapet! Jeg var gravid for 3 år siden og jeg koste meg som gravid :)

Symptomer: Jeg har vanligvis sterke menssmerter og kjenner det i flere dager på forhånd. Denne gangen kom ikke disse smertene så sterkt men jeg kjente mensfølelse i underlivet innimellom. Da tenkte jeg: ånei, nå kommer mensen.." Ellers ingen andre symptomer som jeg har lagt merke til. Men de kommer nok nå fremover tenker jeg ;-)

Lykke til videre med prøvingen folkens! Her er masse babystøv: #################################################################################################################################################################################

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Håper du får et greit svangerskap som du kan kose deg gjennom hele tiden.

Skrevet

GRATULERER og lykke til!!

Skrevet

Gratulerer! Jeg ble også gravid for nøyaktig 3 år siden, og håper sånn at det har slått til denne pp! IKM ca 11.juli

Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer sååååååååååå mye!!! :)

Skrevet

Gratulerer:) Håper du får eit strålende svangerskap:)

Gjest Snart?
Skrevet

Gratulerer!!! :) håper svangerskapet ditt blir flott:) Vi andre får fortsette å håpe:):)

Skrevet

Gratulerer!!!

Jeg testet også i dag tidlig, og den viste en svak strek. Er 3 dager til IKM, men håper at den stemmer.

Lykke til med svangerskapet!!

Skrevet

Gratulerer!! Håper jeg kan komme like etter deg.. har IM om noen få dager..

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer.

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også testet positivt idag- det føles egentlig helt absurd!

Symptomer: Ømme pupper, rar smak i munnen, samt at jeg må tisse HELE tiden..

Sender masse babystøv til dere andre som prøver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...