Gå til innhold

Gizom81


Gjest

Anbefalte innlegg

He he, såg på de tidligere innlegg at du også hadde mars-07 barn!!! Så kjekt, ser ut som vi har termin samme dato gitt. Festlig! Har du mange symptomer? Går det bra med gutten din? Tulla mi er ei solstråle som gleder seg til å begynne i barnehagen og 1,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sympotmene har vist seg, slik som sist, lenge før streken var tydelig. Forstoppelse, ømt tannkjøtt, tett nese, vanvittig HODEPINE, voksesmerter i bena og generelt trøtt! I går fikk jeg noen kramper som minnet om "kynnere", regner med at det nok var en form for voksesmerter. Stikningene kommer hver gang jeg snur overkroppen, eller strekker meg etter noe!

 

Vi var så heldig og fikk barnehage plass til gutten vår allerede 1 mars i år, så han begynte der rett før 1 års dagen sin! Han stortrives der, vil ofte ikke hjem om ettermiddagen!

 

Hvor i landet e r du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, glemte halsbrann!!

 

Leste innlegget ditt, og jo jeg var og er en meget akvit BIM'er. Guttungen vår kom 11 mars 07!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange av de samme sympt. Halsbrann (er og blir noe herk), metallsmak i munnen, overømfintlig luktesans, pica, ømme bryster, og øm mage.

 

Jeg er fra Rogaland, Egersund. Du da? Jeg hadde termin 3.mars, og fikk ikke før den 20.!!! Laaang ventetid. Håper at det blir rundt termin denne gang. Med første fikk jeg en uke etter min termin, og 1 dag etter UL-termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, forstår jeg da at du har to barn fra før? Så mange dager på overtid var voldsomt! Lillegutt kom to dager før ha, så det må neste også gjerne gjøre!

 

Dette er såå deilig, tenk at vi igjen skal gå rundt med stor mage!

 

Sist måtte jeg kjøpe mamma tøy allerede uke 13, og so jeg leser kan magen komme før andre gang, men tidligere enn det kan bli litt voldsomt. Mislikte litt den mellom perioden hvor man bare føler seg tjukk og ikke gravid liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har to barn, og ei stedatter på 13. Så dette blir siste hos oss!

 

Synes det er en fantastisk følelse å gå gravid, men er enig at å være "blobbsen" ikke er så kjekt. Med første mann gikk jeg ned i vekt, vi giftet oss når jeg var 3,5 mnd på vei, så jeg kunne bruke de vanlige klærne til 4-4,5 mnd. Med nr to var jeg allerede i gravidebukser fra uke 7!!! Men jeg var så oppblåst de første ukene, og det roet seg etterhvert. Hadde stor mage frem til 6-7 mnd, da stagnerte det! La på meg 8 kg sist, og håper det ikke blir noe særlig mer denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he 8 små kg, uff la på meg, hold deg fast, over 30kg. Slutta å se å vakta da jeg passerte det! Sitter igjen med 5 av dem, men så gjør ikke det noe heller. Håper jeg spiser litt mindre denne gangen!

 

Ja, det er nok unger hos dere da når siste tilskuddet ankommer. Jeg gleder meg bare så utrolig mye, men det føles bare så uendelig lenge til noe konkret skal skje. Legen min ville ikke ha meg inn før i uke 12 sist, herregud det er jo godt over 8 uker til!

 

Skal du bruker lege, jordmor eller begge deler? Jeg gikk annahvergang sist. Nå har vi flyttet så jeg vet ikke helt hva vi velger å gjøre ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også annenhver til lege og jordmor sist, men siden sist har legen min sluttet, og en ny (tidligere skolekompis) er ny, så jeg har egentlig ikke så veldig lyst å gå til lege da. Eventuelt så får jeg bytte lege, men ingen "brukbare" er ledig.

 

Jeg føler tiden går sent, kunne vi ikke bare ha vært tre mnd på vei allerede...??? Tenker ikke jeg går til noe kontroll før 12 uker da alt har gått fint de andre gangene.

 

Så er det å holde seg litt opptatt så en ikke har så god tid til å tenke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er av same oppfatning ang tiden, for jeg håpet at jeg ikke ville finne ut av det så tidlig som sist, men det gjorde jeg! Må fylle dagene og hodet med andre ting!

 

Hva driver du med om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det travelt for tiden, med en 1-åring som er overalt, og en sjalu treåring med sitt trass. Ble sykmeldt denne uken pga ryggplager. Har ikke sovet på to netter, og kaster opp hele tiden....

 

Håper det snart gir seg. Skal på weekend tur til Kristiansand neste helg med dyreparken og diverse. Håper at jeg er god da!

 

Jobber du, eller hjemmeværende? Jeg har vært hjemme ekstra, men har så smått begyndt å jobbe litt kveld og helg. Skikkelig flaut å bli sykemeldt så snart etter jobbstart, men må man så må man!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fult jeg, blir lange dager når jeg pendler en time hver vei! Ellers gjelder det å kose seg med guttungen så mye jeg kan på fritiden. Høyt og lavt er han jo hele tide, ikke greit å følge med, detta blir sikkert tøft på slutten.

 

Hadde sånn bekkeløsning siste gangen, og sånt er vel bare å forvente seg denne gangen også. Nesten så jeg regner med å bli sykemeld delvis i fra desember...

 

Ille med kvalmen da!! Etter jeg begynte å ta vitaminene og spise regelessigere har den roet seg hos meg de siste dagene. Ellers hadde jeg stor glede av ingefær sist.

 

Så deilig med dyreparken da! Vi drøyer den til neste år, lillegutt er for liten ennå fant vi ut. Jeg starter ferien i morgen!! JOHOO!

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...