~sjiraff~ Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg burde jo selvfølgelig egentlig ha lagt meg, men en varm seng på et varmt soverom frister lite.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er ikke her! Ligger i senga mi og sover jeg såh!
Sjokoladekaka Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Eg berre sit våken, eg;) Varmt er det, og... alt som kan vere ope, er det:)
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er her. Har nettopp pakket inn sjokoladekaken jeg laget for et par timer siden, for å slenge den i frysen;-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Ååå nam nam, send en sjokolade bit til meg!? Fikk så lyyyst på sjokoladekake jeg.. Buhu... Kan jo ikke.. Går på diett :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå