Gå til innhold

Jeg trenger ny symaskin! HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forb***** symaskina mi bare tuller for tiden! Det er en skikkelig billig greie fra AEG kjøpt på Elkjøp, og uansett hva jeg gjør så tugger tråden seg, og masse annet tull! Blæh!!

Er det noen kompetente brukere der ute som kan anbefale en bra maskin (helst ikke mye over 10000,- akkurat), det hadde vært veldig gøy med en som kan brodere også... :)

Vær så snill å hjelp meg, for jeg er blank når det gjelder sånt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må gjerne legge inn svar på bloggen min hvis dere har tid/lyst:

lenore.blogg.no

• 4 måneder senere...
Skrevet

Lever AEG maskinen din tilbake og få igjen pengene, det gjorde jeg i går kveld... Selgeren fortalte meg at det var en drittmaskin som alle klaget på... Reklamasjonsrett på 5 år på slike produkt. Og har du ikke kvitt, se om du kan finne kontoutskrift som viser at du har kjøpt den der, det gjorde jeg...

Vet ikke om jeg kan gi symaskinråd, er selv på jakt etter en. Men ser at mange er fornøyde med Janome Easy Jeans.. ca 3000-4000 kr... Noen som har peiling??

Jeg vil helst ikke bruke mer enn 3000 max 4000, men den må være sterk og holdbar, og gjerne med noen fancy funksjoner (eks alfabet), selv om det nok er basisfunksjonene som blir mest brukt... Også fint om den takler å sy tykke stoff/flere lag stoff..

Skrevet

Janome e visst blandt de beste å me lengst garanti.. va i praksis/tiltak gjennom nav i en hobbyforretning for ca 2år sia å da fikk æ være så heldi å prøve en av de nye maskina som kom da å d va n drøm å sy på... har n shøl som e 5 år gammel nu (helt enkel uten brod. funksjon) å har tenkt å oppgradere t nyåret, kanshe før... :-) e greie prisa på dæm å, fra 3-4000 som n sa over her :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skjønner ikke.. Går du fra å ha kjøpt en billig maskin på Elkjøp(?) til å bruke 10000.- på en symaskin?

For 10000,- får du mange gode maskiner enda noen som kan brodere..... Kjøpte min broderi/symaskin på salg til 16000,- (koster vanligvis 32000,-) - den kan alt: Bernina Artista 2000.

Janome har fine maskiner...

Skrevet

Vil anbefale janome dc 4100, den er elektronisk og har en del flotte pyntesømmer og er kjempefin å sy med. Jeg er iallefall veldig fornøyd!! Kostet rett under 6000 kr, så man må ikke bruke 10 000 for å få en bra maskin..

Skrevet

Heisann! Dette er et ganske gammelt innlegg, har sett meg litt rundt og funnet meg en maskin som passer bra for meg. Da jeg skrev dette innlegget trodde jeg man måtte ut med såpass for en bra maskin, rett og slett fordi jeg ikke hadde undersøkt noe ang priser :P

Den jeg skal kjøpe koster 5000,- og har det jeg trenger (pluss litt til) ;) Men takk alikevel :P

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken symaskin du endte opp med??? Er litt symaskin entusiast....( skrives det slik?) Har selv en gammel Husqvarna Rose (13 år) + 1 ny Phaff, veldig fornøyd med begge to men spes Husqvarnaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...