Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk en gutt får 3 uker siden til mandag:)og jeg lurer på en ting, jeg og forloveden,har nå begynt og ha sex igjen,og bruker ikke noe prevansjon,eneste vi gjør er at han trekker seg ut når det skal til og gå får han, er denne metoden trygg akurat nå,eller er det stor kjangs for også og bli gravid der?????jeg ammer helder ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fremdeles bloer boer dere ikke ha sex uten kondom !!!!

 

Ellers saa er det ikke trygt aa holde paa paa den maate og du kan fint bli gravid ijen. Det varierer fra person il person naar eggloesningen starter igjen, men den kommer somregel fortere hvis en ikke ammer. g kan komme med engang etter foedsel faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...