Gå til innhold

Hva er grunnen til at dere er våkne så sent da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2 åring som herjer om natta som vanlig...

Hun har netter der hun er våken 3-4 timer i strekk, ca 3-4 netter i uka, har alltid vært slik, bortsett fra at hun har blitt mye bedre siste mnd. Nå er hun hvertfall ikke våken hver bidige natt lengre. *bank i bordet* !

Så derfor er jeg våken, hun har vært våken i 2 timer nå, så om en times tid kan jeg kanskje begynne å håpe....

Hva med dere da? Flere som har nattevåkne barn kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sovna på sofaen etter jobb i dag, et par timer bare, så derfor jeg jeg våken nå.... Skulle helst sett at jeg fikk sove da, mye å gjøre i morra og mandag før jeg reiser på ferie :)

Skrevet

Jeg liker og være oppe så sent, nattmennesker..

Lillegutten min våkner ikke før kl ca 8..

Skrevet

jeg kjeder meg, og synes det er kjedelig å legge seg tidlig på en lørdag,da er liksom helga snart over...:)

min kjære sønn sover natta over,og har gjort det siden han var 6 mnd.nå er han 1,5 år...

ja jeg vet det, jeg er veldig heldig!!

Skrevet

Nei, nå har det jammen vært stille i snart 10 min der inne! Mon tro om jeg skal snike meg i seng uten at hun føler på seg at mamma legger seg? Får satse på at det går!

Natta damer! :)

Skrevet

Jobb, jobb, jobb.

Dritt lei nå, og da er det koselig å stikke innom her.

Skrevet

Jeg er bekymra for min kjære...men nå er jeg nødt til å sove....huff...sliter skikkelig nå..

Skrevet

Bekymret for din kjære, kom han ikke hjem?

Skrevet

Har ikke lagt meg enda, fordi vi nattavvenner poden med melk..Han har våknet endel ganger og da er det greit å slippe å stå opp fra sengen hele tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...