Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Oææ... leste nettopp på pernille.info at man ikke skal bruke babyolje når man har sex fordi det kan skape både sopp og det som værre er... Hva menes med "verre er"? Hjelp! Jeg liker nemlig å bruke babyolje i forbindelse med samleie.......
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Babyolje... Sier seg vel selv det! Du kan få babyer av det. Nei, jeg vet ikke. Men hva er værre en sopp? Grantre? Skal slutte og være tøff i trynet nå. Lover. Eller ikke. Kjøp skikkelig glidemiddel da vel, så slipper du være redd for både babyer og grantrær!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Hehe... *lol* Der fikk jeg ei skikkelig latterkule du!! ) Huff, glidemiddel= flaut å kjøpe! Bruker babyolje til massasje og det ender ofte med litt pulings, så derfor ble jeg litt redd for "sopp og det som værre er"....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Her i heimen bruker vi babyolje omtrent annenhver gang vi har sex (selv om det ikke er så ofte akkurat nuh var det jo det før jeg ble så stor) og jeg har hatt soppinfeksjon èn gang i hele mitt liv! (Det var til og med før jeg møtte sambo og i forbindelse med en laaaaang antibiotikakur.) Kommer absolutt til å fortsette med olja, er jo så digg! :-) Dessuten, i dusjen funker ikke glidekremer på langt nær så bra som olje ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå