FrøkenSprøken Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Mandag ettermiddag:) Er dere hjemme? Vi må få til å treffes en dag! Lekeland, frognerbadet, frognerparken eller noe? Hva med Anna og familien? Er de hjemme?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Hvor lenge blir dere? Vi reiser til Horten i noen dager på mandag, etter myyyyye mas fra min kjære søster. Anna jobber mye nå vet jeg, usikker på når, men du kan jo sende henne en mld? Håper vi får til å treffes da, at dere ikke reiser hjem for fort denne gangen...
FrøkenSprøken Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Denne gangen har både Erlend og Jakob fått sykdomsforbud, så vi satser på å bli i to uker. Reiser hjem den 22. juli:) Så da har vi jo goood tid på å treffes! Hva jobber Anna med? Og du? Kan du sende meg mobilnr ditt og Anna sitt på facebook, for jeg har fått meg ny mobil, og aner ikke om jeg har numrene deres lenger... Kjørte over den forrige med bilen, så mistet alle nummer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå