Gå til innhold

Studentmamman og Erlend..:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer dere til Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandag ettermiddag:)

 

Er dere hjemme?

 

Vi må få til å treffes en dag!

Lekeland, frognerbadet, frognerparken eller noe?

 

Hva med Anna og familien? Er de hjemme?

Skrevet

Hvor lenge blir dere? Vi reiser til Horten i noen dager på mandag, etter myyyyye mas fra min kjære søster.

Anna jobber mye nå vet jeg, usikker på når, men du kan jo sende henne en mld?

Håper vi får til å treffes da, at dere ikke reiser hjem for fort denne gangen...

Skrevet

Denne gangen har både Erlend og Jakob fått sykdomsforbud, så vi satser på å bli i to uker. Reiser hjem den 22. juli:)

Så da har vi jo goood tid på å treffes!

Hva jobber Anna med?

 

Og du? Kan du sende meg mobilnr ditt og Anna sitt på facebook, for jeg har fått meg ny mobil, og aner ikke om jeg har numrene deres lenger... Kjørte over den forrige med bilen, så mistet alle nummer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...