¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har snakket før om blogg her, og er blitt helt hekta=) Koselig om noen skriver i gjesteboka, eller kommenterer innleggene! http://bdicte.blogspot.com/
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Så fint det ble:) Søsteren min har noe sånt hun også, men hun har en ramme rundt alle rammene, hvis du skjønner? Hun hadde et gammelt maleri og tok av rammen rundt, malte den hvit og hang den opp på veggen. Så tok hun ulike rammer av barna sine og hang opp inni der igjen:) Ble virkelig fint:) Syntes absolutt det er kjempe fint når det er ulike rammer:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2008 Det hørtes kjempetøft ut!! Har også sett flere steder de har hengt opp bare tomme rammer...gjerne over en tøff tapetvegg e.l.... også kjempefint!
Ksenia & Anjem Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Så nydelige barn du har datteren din har flotte krøller
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 Tusen takk=) Jeg er selfølgelig helt enig, hehe! Krøllene hennes vet vi ikke helt hvor kommer fra siden hverken jeg eller samboeren min har.....men jeg pleier å si at det er postmannen, hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå