Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Her ligger jeg endelig med Hobbitt-føttene mine høyt hevet. Nå er sjokoladekaken laget og pyntet, muffinsene likeså, gulrotkaken, gelekaken, godteposene, og ballongene er blåst opp. Bordet er dekket og vi er klar til å ta imot 6 barn i morgen + våre egne 2. Så kommer de voksne i familien litt seinere på dagen - til middag :-/ Hurra for p.t. yngste datter, som fyller 3 år i dag!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 jøss det må jeg si,ble jeg imponert,flink du er da!!
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Tusen takk for det Nå er det hele over. Snille, flinke mannen min som nå står på kjøkkenet og rydder unna, mens jeg endelig igjen kan ligge på sofaen og slappe av. Den det må jeg si, det føles som om huden på føttene skal sprekke... Det viktigste er den tulla som sitter her i sofaen sammen med meg og er veldig fornøyd med dagen, kakene og gavne sine c",)
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Tusen takk *soler meg i glansen* Helt siden jeg fikk vite termindato, har denne dagen ligget og lurt i tankene mine. Jeg har gruet meg litt til å sette igang med alt styret. Nå er jeg veldig stolt over meg selv og gevinsten var stor: Et utmattet barn sover nå i sengen sin, med et smil om munnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå