Monajenten Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Er jeg blitt babe?? *stolt* Jeg er da det;-) Tenkte å bake en sjokkiskake:-) (men tar selvsagt med meg læpptåppen:-P)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 hehe..Alt bra?? Synes du skal komme østover snart, jeg...vestfold kaller!!! Besøke meg!!!!
Monajenten Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Åhh, ja det hadde vært noe:-D Men jeg *kremt* liker ikke vin (har prøvd og prøvd) så det må bli øl på meg altså:-O Fikk du med deg seieren i dag eller?? *hoppe opp og ned av glede*
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 øl funker, det.. Så Helstadgutten idag.. kan godt ta med deg han når du kommer...
Monajenten Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Hihihi ja det blir sikkert iiiiingen problem! Bare å ringe ham og si at kjipus ønsker hans tilstedeværelse, da kommer han nok løpende:-P
Monajenten Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Ja, da er det ikke lett å komme seg unna;-) Når K.L. er full i sjarm, faller mannfolkene som fluer:-P
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 veit det...hehe Husker du Lars Bakkerud og Ken Hasle? gamle hjembytravere:-)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 jepp, sikkert:-) tipper 93/94 spilte med Kai Eskelinen og Tore Pedersen. Soltvedten var også der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå